snart


Nu har halva veckan gått.
ÄNTLIGEN!

Jag längtar så efter min mini semester i helgen.
Länge sen jag längtade så här mycket till något. 
Och ja linnsan, vi sak träffas.. Men jag vet inte ännu om de blir nå alokohol intag. 
(Dock har jag skickar Sofia på alko, så lite smarrigt ska inhandlas)
Varför kan inte systemet har lika goda sorter som alko? 
Dock så kommer jag att sakna mig prins som stannar hemma i helgen.
Nåja, de är ju bara några dagar, och gör jag massa saker hinner jag inte tänkte på honom,
men tur att de finns telefon, hur skulle jag annars klara mig?

Jag hatar min läkare!!!!
Efter mitt läkarbesök i måndags blev jag hemskickad med ordinationerna käka smärtlindrande.
Men va FAN! jag knaprar ju alvedon, men de gör ont ändå.
Försökte kontakta min läkare på ortopeden, men han var ju så klart på semster, nästa gång jag skulle få tag på honom var i september?!? :O
Så jag ringde till röntgen och bad om att få röntgensvaren från magnet röntgen.
Och vad ser jag? jo de står klart  och tydligt att de är nå fel i ländryggen, kan inte säga avd, för de står med en massa läkarord som jag inte riktigt förstår, mamma förstod de bättre. Men gör något för fan, de står ju svart på vit att jag har något i ryggen, och vet ni? De gör ont uta helvete!!!  Jippi, tack så mycket för de..

Egentligen kan jag ju leva med att ha ont i ryggen, visst de kan jag.
Men problemet ligger ju i mitt arbete. Jag har ett tungt arbete där vi slänger omkring på 15-25 kg säckar för jämnan. Men ryggonten just nu kan inte jag lyfta någonting och jag måste äta smärtstillande för att stå i kassan en hel dag.
Så jag behöver min mini semester i helgen!

Sådärja, nu har vi skrivit av oss lite om mitt ryggont, känns redan lite bättre :)
Ibland får man faktiskt gnälla lite (A)
Efter jobbet idag, blir de att åka iväg till moffa och hänga upp gardiner och sånt. Ska även kolla igenom krukutbudet för att sedan plantera om hans blommor nästa vecka.
Sedan ska jag hem och dammsuga källaren och städa toan på nedervåningen..
Skulle även vilja åka iväg till klubben och träna lite med ianis.. Jag får se hur tiden räcker till helt enkelt.

Gårdagen spenderade jag åt att rensa igenom garderoberna, och vips var de en sopsäck med kläder och slänga, Jag älskar att slänga, har dock en förmåga att slänga lite för mycket :D Men som sagt jag gillar de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0