Ny tag



Hejsan,
Tydligen så väckte mitt förra inlägg väldigt mycket känslor hos folk.
Men jag var bara tvungen att skriva av mig.
Nu känn allting lite lättare och vardagen rullar på. vad har jag gjort den sist då?
Bestämt mig för att få bort några överflödiga kilon. Så i Torsdags så började jag mitt nya liv.
Äter bättre mat, började dagen med en 2 1/2 timmes promenad och avslutade dagen med motioncykeln.
Nu är jag sugen på att simma också, så ska dra mig iväg till simmhallen nästa vecka, eller på söndag förmiddag?
Fredagen blev inte mortion på samma sätt, men däremot så började jag dagen med att dammsuga huset, och när sofia hade slutat skolan så satte vi oss på skotern och åkte ut till grusgropen.
kom inte hem fören id 4 tiden på eftermiddagen med att ah haft en SUPER dag. Åh nu längtar jag ännu mer till stugan.
väl hemma somnade min vovve som en klubbad säl, hon avr nog slut efter allt springade hela dagen. Malin kom ner till oss och vi hade tjejmiddag: Jag, Sofia, Malin och Mamma : ) hur mys som helst ju.
resten av kvällen spenderades med lite tarotkort, mycke skratt, lite bil åkning och musik man är sjuk less på  :)

Väl hemma hade jag svårt att sova, men till slut så kom juhn blund och hämtade mig in i drömmarnas värld.
dock så vaknade jag aptrött idag. var tvungen kliva upp och fixa mig inför jobb. Och medans jag stod och sminkade mig. Såg jag Mamma, Robin och Ulli ta på sig skoterkläder och packa ner grejer till grillning. De är orättvist! jag vill också vara ute i finvädret och grilla, inte sitta i denna mörka butik och vänta på att sluta. Kan tiden gå fortare?

Efter jobbet idag bir de att åka och hälsa på Mommo.
Vi får se vilka känslor som kommer då.
Efter det har jag ingen aning vad som händer. 

Nu sprinag till kunderna och inte läman Martin helt själv i sticket. 
Pusstjing! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0