:)



Hejsan vänner : )

Sitter hemma hos Malin, och de har slinkit ner någon cider.
Malin och Sofia försvann just till kiosken och köpa chips
så jag blev själv. Tänkte på bloggen och de blev några rader.

Ikväll ska vi förbi hos Nina och sen vidare till Nex och hela huset gungar.
Hoppas på en kul kväll och sen hem och mysa hos pojken.
Hur bra lät inte de?

Pratade med Kajsa idag, hon tyckte vi skulle ha flocken träff.
Så jag ska kolla mitt schema och sen sms över lediga helger,
och förhoppningsvis blir de drag nån helg med mina favorit tjejer

Johanna,  Jag är inte sur på dig! jag saknar dig så de gör ont.
Ringer dig imorn? Min älskade stjärna. varför så långt bort?, <3



Nej nu kom mina snyggingar tillbaka.
Nu blir de party! PUSStjing, ses i dimman


Tillsammans ska vi erövera världen <3

Min älskade stjärna, du är min sol <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0