åter igen måndag



Och en ny vecka är här.
Kanske den här veckan blir lättare än den förra.
Kanske inte!

Lördagen blev en lyckad kväll.
Vi började hos mig drack cider, fixade oss och prata och sjöng
Åt lite varma mackor med familjen osv.
Sedan fick vi skjuss upp till dundret och i bilen fick vi inte
lyssna på våran låt :( nej nej, där skulle de spelas melodifestivalen :P

väl uppe på Dundret var de Primadonna kväll. och vi skyndade oss
ner i källaren och kika på utställare. Hant bli haffade
till någon tävling, nej jag vann inte.
sedan begav vi oss till baren, kollade underklädersvisning
träffade lite folk, pratade och kollade på undehållningen.
Kikade på modevisning och sånt. Sen blev de att
dansa för fulla muggar :) kul som attans
bra musik och inte för trångt på dansgolvet. :)

Sedan trädde Marie picasso in på scenen och
vilken flopp hon var, efter 1 låt ringde vi skjuss och
begav oss till nex där dansen fortsatte.

Tyvärr så ringde de i min telefon och kvällen blev
förstörd. De var ingen idé att vara kvar och försöka ha
kul när tårarna brände. så hem var ett faktum.

Förlåt Sofia om jag avbröt kvällen!

Vaknade dan efter och mådde som tur var inte dåligt :) WII!
jag och mamma hade mys morgon bara vi och pratade.
åh så länge sen de var, ÄLSKAR DIG SÅ!

Malin kom ner också och vi åt god middag och sånt.
Sedan på kvällen kom Sofia och de blev film kväll : )

när hon gått satte jag mig vid datan, vilket jag ångrar nu.
efter de där samtalet med dig, grät jag mig till söms ännu en kväll.
GE MIG LYCKA OCH LIVSGLÄDJE!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas allt löser sig för dig! Föör att få lycka och livsglädje måste du själv finna den och det innebär att ta tag i det som gör dig så ledsen och gå vidare och finna den lyckan som du vill ha.. Hur du ska ta tag i den vet du bara själv, på vilket sätt allt får dig att bara se det som en mindre bra sak i ditt liv.

2009-03-10 @ 09:17:13
URL: http://www.rebban.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0