Dumma Emma!


Som tydligen gillar att utmana mig, synd att jag inte gillar utmaningar
(iaf inte sådande som går runt på bloggar osv)

1. Vad heter du?: Michaela
2. Ett ord på fyra bokstäver: Mask
3. Flicknamn: Malin
4. Pojknamn: Mikael
5. Yrke: Massör
6. Färg: Marinblå
7. Klädesplagg: Mössa
8. Mat: Öhm? (kommer inte på något)
9. Sak i badrummet: Matta
10. Plats/stad: Malmberget
11. En orsak att vara sen: Man hann inte?
12. Något man skriker: MEEEN!
13. Film: Madagaskar
14. Något man dricker: Mjölk
15. Band: Metallica
16. Djur: Marsvin
17. Gatunamn: Motorvägen
18. Bil: Mazda
19. Sång: Mors lilla Olle


Reglerna är enkla: Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom! Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, inte hitta-på-ord! Om personen som jag utmanar har samma bokstav som mig. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!


Jag utmanar: Sofia, Kajsa, Evelina, Johanna och Linnsan

Kommentarer
Postat av: evelina

Har du märkt att jag aldrig antar dina utmaningar? haha ;)

2009-03-23 @ 23:47:14
URL: http://pevvsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0