En uppdatering.


Shit, vad de var länge sen jag skrev sist.
Så de är väl dax för en uppdatering.

Måste säga att januari har gått fort.
Till och med den månaden är snart slut.
Och på torsdag tuffar jag ner till Göteborg igen.

I lägenheten trivs jag hur bra som heslt, och den
blir bara finare och finare för varje dag som går.

Nu är väggen på plats och 2;an har förvandlats till en 3;a!
Enda rummet som inte är färdigfixat är mitt eget sovrum.

Möbler och saker från mor och fars hus och gamla rummet ska ännu upp hit.


Och vad ska jag mer berätta?
livet rullar på i samma takt, lite strö jobb här och där.

Nej har verkligen inget vettigt att skriva.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0