Gott nytt år!


In hoppade vi i ett nytt åt och ett nytt decenium (staving?!)
Nu är man 20 år gammal och anses som vuxen och "mogen" (?!?!?!??!)
-Någon som håller med om de?

Födelsedagen spenderades med helt sjukt roliga människor.
Så skönt och se vilka underbara människor man omges av! TACK ALLA!

Tänkte inte gå in på några detaljer om festen, närvarade vet hur kul vi hade, de räcker gott och väl.
Min vardag har även förgyllts det lilla extra sedan i onsdags förmiddag då Johanna Perä vart på besök ända tills i morse. Kan de bli bättre än de är just nu?

-Underbar FAMILJ
-Helt fantastiska vänner
-Bästa vovven på jorden

-blivande Sambo
-strö jobb här och där så jag klarar mig (men vi hoppas på mera!)

Ja, kan säga att 2010 är varmt välkommen och jag ser fram emot ett år av skratt och glädje!


Kommentarer
Postat av: Leonard

Hej! Jag håller på att göra ett arbete om Kina, altså om dess politik och relationer till Taiwan. Nu undrar jag vad du tycker om Kina? Vore jätteroligt om du kunde komma med någon synpunkt!



Ha en trevlig helg :)



Leonard

2010-01-15 @ 17:37:51
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0