100514


Tjingeling alla!
Någon annan än jag som är sjukt dagvild just nu?
Känns som att jag inte har någon aning om vad det är för dag.
Igår kändes de som fredag, fast de igentligen var torsdag som igentligen var en söndag?!?
-Kan man bli annat än dagvild?
Pga dagvildheten höll jag på att försova mig till jobbet imorse. Eftersom vi hade öppettider som en lörag igår, stod ju alarmet så jag skulle vara klar till kl. 10.00. Men idga är ju "vanlig" dag, så då börjar vi ju kl. 8.00
Men jag hann i tid, trots mååånga måååånga snooze : )

Efter jobbet igår så for jag hem till mor coh far, där vi samlades hela familjen och grillade, hur mys var inte de?
Efter grillningen for jag hem spenderade några timmar i telefonen, vad gör man inte med vänner på avstånd? Sedan duschade jag mig och gjorde mig fräsch, undra om jag vart sliten senaste tiden då ALLA reagerade på att jag var så "fin", haha!
När jag var klar återvänder jag till huset, då Jonna och Mattias hade kommit, vi surrade lite och sen så gick vi över till grannnen och kollade på deras valpar. -Och NEJ, de gjorde mig inte mindre valpsjuk. - GE MIG!
Ianis bananis fick stanna hemma medans jag tog bilen ut på stan, blev några varv med Thilda och Carro och en massa allsång. När dem for hem hämtade jag upp Evelina och Christoffer och blev några fler varv och en massa surr.

När jag skjutsat hem dem kom huvudvärken och när jag väl var hemma blev jag liggande i migrän :S
Kvällen började bra, slutade mindre bra. Tur att jag till sist lyckades somna så jag slapp må så.

Har inga planer alls för dagen idag. Kanske man ska hinna ut till klubben och träna vovven lite. Fast vädret suger! Sedan ska alla mina söta vänner bli alkoholiserade ikväll. Så jag hamnar väl bakom ratten, då jobbet väntar imorgon också.

Har inte så mycket annat att tilllägga idag, tror jag?
Pusspuss!


Kommentarer
Postat av: Malin

PUSS! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0