DATA FAN!


Varför ska datorer alltid tjorva?
Precis när hela blogg inlägget är färdigt och ska publiceras, vad händer? Jo allt försvinner.


Nåja, bara och börja om. Ledsen, blev inget bloggande igår kväll.
Min dag bestod av världens PMS och endast mörka moln i min närvaro om man säger så, förståelse?

Efter jag bloggat och kollat klart här på nätet begav jag mig ut och träna min kära vovve. Lydnad förstås, ifall jag nu ska tävla i september måste vi ju träna.
Platsliggningen spikade vi igår, hon låg ca 3 minutet utan ens viljen att resa sig och sen avbröt jag. Inte för att de är så mycke och hurra för man jag är svin nöjd, d¨å vi har haft såna jävla problem med ianas läggande. Störningen vi hade var pappa som krattade på gården och de dammade, mamma och malin som sprang omkring och fixade för maten (vi grillade och åt sedan ute på gården) och jag som gav chili massa godis.

ställande och läggandet har jag åter igen återgått till handkommande och röst för att få effektivare utförande, men vi jobbar på att återigen komma till bara röst. inkallningarna är jag super nöjda med har valt att inte trän på så länga sträckor för att få fina ingång och de har vi nu fått, snart uppe långa sträckor igen. apporteringen däremot går inte alls, kommer detta moment någonsin sätta sig? :I

Efter jag tränat klart fick chili sig också några inkallningsövningar och sen blev destort godissök för båda hundarna på gräsmattan medans jag passade på och hjälpa till med maten, efter en god middag satte jag och Malin igång och måla staketet och när vi nästan var färdiga så tog färgen slut, Surt. Men som belöning fick vi äta blåbärspaj från bären vi plaockade i helgen. Efter de var de bara och byta kläder, sminka och fixa håret för att ge sig ut på bus och äventyr, men icke. Blev sviken och de var bara glömma planerna.

Senare på kvällen drog jag upp till Malin och vi hade film kväll till en film som gick på tv, party till döds eller något sånt. En bra film, sevärd jag lovar. (dock kommer jag inte exakt ihåg vad den hette). Men jag var nöjd med film kvällen när jag sedan kröp ner i sängen med veckorevyn, Mys :)

 



Nu har jag nyligt kommit hem från jobbet och ska ta tag i mitt rum och städning så man åtminstone kan vara här inne. kanske man röjer en hel del också. Synd att rummet är byggt som de är, kan inte komma på någor annat sätt att mublera de på. Förslag?

Kommentarer
Postat av: Linn

jag tror jag har sett den, dom är på nån skola och festar så mkt och tillslut dör en brud?

2008-08-20 @ 17:24:46
URL: http://linnalmqvist.blogg.se/
Postat av: Johanna

den där filmen såg jag med men inte med dig.. vars var du då? ;P

2008-09-03 @ 00:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0