Granngården.

Nu springer jag iväg till jobbet, och efter de blir de en snabbis på stan och inhandla en ny kamera : )
Lönen inne på kontot ni vet..

Lycka till alla ni som börjar skolan idag! För de gör inte jag, aldrig mer? (blandade känslor).
Hade faktiskt inte haft något emot att veta att man skulle få träffa hela flocken och andra nära och kära. Men icket det. Nåja får kanske iaf träffa Maria till helgen och linnsan helgen efter de. Toppen kul :)
Och Johanna, dig räknar jag med att få träffa varken sig du vill de eller inte :D
Pusstjing

Kommentarer
Postat av: lottis

en kamera låter absolut som en bra investering när lönen landar.



skolan ja, känns utomordentligt bra, trots att det är lite tomt utan dig och iana. troja saknar lill-bitchen! :)



granngården för din del eller?

2008-08-26 @ 21:09:22
URL: http://charmlottan.blogg.se/
Postat av: Linn

Hihi, jag längtar tills nästa helg :)

2008-08-28 @ 10:10:29
URL: http://linnalmqvist.blogg.se/
Postat av: Johannaa

du kommer få se mig ;p för du blir nog aldrig av med mig helt och hållet kan jag lova :d vem vet kanske snart bor jätte nära dig? ; )

2008-09-03 @ 00:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0