hard work, work...

Jo, men inte för min del : )
Micka är ledig idag och STORMnjuter kan jag lova.

Vaknade vid ca halv 1 tiden och sitter fortfarande i pyamas och chillar.
Efter Jobbet igår for man och hämtade upp Tina och hon följde med mig hem för att vara moralisktstöd under städning.
Haha men städningen gick nog inte så bra, vi båda var super trött och hitttade på tusen andra saker än städa :D Alltid kul att vara mig dig ju! En av busheterna vi hittade på gjorde en stor förändring på mig. Ni får nog en chock nästa gång ni träffar mig.

På dagens schema står de att ställa sig i bostadskö på FAB, kanske man blir kullebo nåndag?
Vill du flytta in med mig då, då Johanna? haha
Sen ska jag förbi banken och fixa mitt SATANS kort, IGEN!
Sens ka ajg även hinna med att cykla med min kära terrier och träna lydnand, som vilat någon dag. Jag måste göra så med min hund annars hinner hon ledsna, och de lockar inte så där jätte mycket. Så idag blir de träningen igen och sen uppdatering om träningen här också.
Sen ska jag även på behandling hon nån mamma känner vid 7 halv 8 tiden. Men annars inga planer, känns superskönt!
Nu ska jag släna mig i duschen och bli en fräschare mäniska. Vi höres :) PUSSTJING!


Kommentarer
Postat av: Joss

Hahah taack gums :) Inte fan kunde du veta om de xD Allt bra med dig då? Låter skönt med en ledig dag ju:D Skulle inte skada! Puss

2008-08-27 @ 17:27:22
URL: http://foxarna.blogg.se/
Postat av: Joss

Haha jomen de känns ju bra ;) Haha no difference egentligen men wtf :)

Bara fint med mig, försöker vänja mig vid skola o allt igen. Hur är de utan plugg nu då? :) puss

2008-08-27 @ 18:38:49
URL: http://foxarna.blogg.se/
Postat av: Malin och Rebell

JAG SAKNAR DIG:(

2008-08-30 @ 16:15:43
URL: http://www.rebban.webb.se
Postat av: lottis

Det är en alaskan husky, ovanlig va? :)



har du gått och färgat håret nu micka, erkänn! ;)

Kullebo, inte helt fel inte. Kanske jag kommer och bor med dig!

2008-08-30 @ 19:28:26
URL: http://charmlottan.blogg.se/
Postat av: Johannaa

jag kommer och bor med dig : ) eller våldgästar om inte annat. men bor låter mer mysigt.!

2008-09-03 @ 00:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0