I turn to you

Haha, de går verkligen dåligt med min städning, SUCK.
Igår lyckades jag åstakomma att plocka upp alla kläder från golvet och sen inge mer.
Jag lockades hela tiden tillbaka till datorn där jag satt och skrev mest hela kvällen och sen somnade jag skönt i min säng med nya påslakan, mysigt värre.

Jag hade tänkt vara nyttig ock kliva upp och promenera innan frukost och jobb, men när klockan väl ringde snoozade jag vidare och sen blev de att kliva upp och åka till jobbet. Väl framme hade varorna från centrallagret kommit och de var bara att ta tag i de och börja pricka av varorna och placera ut i butiken. Efter det så blev de kassa, fika, skratt och lyssna på OS samt lite rensning av lilla kontoret. Slutade redan klockan 3 och jag åkte direkt till mommo och moffa.

Vi håller nämligen på att lägga in fjärrvärme i huset, tvättstugan så att tvättakläder går inte så bra just nu. Så min plan var att sno mommo och moffas tvättstuga (bor i lägenhet) och tvätta upp ÖVERFLÖD med tvätt som jag lever med. Men de var ju så klart bokat så de var bara boka inför morgondagen och sätta sig i bilen och åka hem.
Och väl hemma tog jag faktiskt mig i kragen och plockade iordning på mitt rum, fick dock inte upp spegelväggen, någon som vill låna mig en pappa som inte är så upptagen? Och mublering blev de inte heller då dem ska lägga in elementen från fjärrvärmen snart så måste jag fortsätta ha som jag har då väggen elementen ska upp på är "fri", så mublering blir så fort elementen är på plats, men som tur är så hinner man ju spåna i ideer tills dess.
Sedan blev de prat och sånt med familjen, vet ännu inte vars jag ska bo när jag är i boden. (åker dit till helgen)
"kalas" hos min kusin ute i skogså, bor man då inne i stan jobbigt att ta sig ut och in till stan igen.

(bilen stannar hemma)
Men samtidigt så bor man i stan hinner man ju träffa folker i boden, då man inte är där så ofta. BESLUTSÅNGEST. Om nu inte Maria läser min blogg och råkar vilja vara min personliga chafför ;)

Föresten så har jag även hunnit med att fylla på med bilder på min pixbox, massa student och balbilder från mammas data. jag bara sten diggar bilden på mig och johanna:


 


Vi är ju bara för charmiga, Fina damerna där eller? ;)


Haha, där ett tag funderade jag på att skicka med bilden med ansökan till norge, tror ni dem tagit oss seriöst eller? ;)

Nej nu ska jag ta och gå igenom igenom min byrå full med kläder och slänga litegranna, jag är på renshumör. Lönen kommer på måndag, så måste man ju ha plats och lägga in nya shoppningfynd eller hur?

Hade toppen alla läsare.
Pusstjing!
Fler bilder ses på: Http://piickaan.pixbox.se


Kommentarer
Postat av: johannes

jo men walla walla, ha så kul i boden :P

2008-08-19 @ 19:17:45
Postat av: Linn

yes jag tycker det låter alldeles ypperligt med september :) haha.



jaa, förstår ju det, klart alla vill väl ha en skogskeps med myggmedel i ;)



het bild! haha

2008-08-20 @ 17:23:26
URL: http://linnalmqvist.blogg.se/
Postat av: Johanna

tusan så het bild!! ;P attans att den inte följde med brevet till norge, vi hade ju lätt blivit anställda!

2008-09-03 @ 00:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0