Söndag

Ännu en vecka är över av denna sommar.


Varför går tiden så satans fort? De var ju nyss nphund 05-08 stod längst fram i kyrkan och tog emot slutbetygen och kramade om våra lärare. Eller? Jag tycker iaf de känns som de. Känns inte som de vart riktigt sommar då jag inte vart på nå festivaler eller andra roligheter, det enda jag har gjort i sommar är Pajalmarknad, en snabb sväng till boden och art och hälsa på i övertorneå.
 Där jag förövrigt stormtrivdes, Fick va med en av mina bästa vänner hur mycket jag ville, iana fck vara lös på gåren och springa runt på dem öppna ängarna på området, vi hade massa hund bus med iana och charlie plus alla busäventyr jag och johanna var på, ex. överkalix, handla i finland utan fungerande kort osv. Varför går tiden så fort när man inte vill de?

Igår efter jag lämnat mitt bloggande och datan så blev de och byta kläder, bild på outfiten kommer längre ner.
Jag (bakom ratten), mamma, pappa och Malin slängde oss i bilen och försvann in efter nattavaara vägen för bär plockning och grill mys. Enligt mig kunde nog inte min lördag kväll kunnat bli bättre. Eller jo, om du var där.

Trots lite bär och mycket mygg, past man luktade som en myggservett så var de en mysig kväll med sol och skog. Alldeles för länge sen man var ute i skogen sist. Om man räknar bort från min, ida och moas fiskekväll.

Nu tänkte jag slänga mig i duschen och sen städa upp på rummet, mublering? vi får se.
Slänger in lite bilder och sen bloggar jag mer ikväll. Pusstjing!

   
   


                      


Kommentarer
Postat av: Jossan

Vilka mysiga bilder :) Ser så somrigt ut, och kul att du börjat blogga igen :)

2008-08-18 @ 16:28:27
URL: http://foxarna.blogg.se/
Postat av: linn

härligt att du bloggar igen :) Håller verkligen med, känns som alldeles nyss kyrkan och studenten var. Nu ska vi ju föreställa vuxna?



hurru, kan vi inte planera in nån helg jag kan komma och hälsa på dig? :) saknar dig skit mkt ju! <3



btw, snygg keps ;)

2008-08-18 @ 17:36:04
URL: http://linnalmqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tiden gick alldeles för fort när du var här.. helt plötsligt var du borta igen :S fytusan de känndes. Du och iana är så välkommna tillbaka :) och missade bärplockningen gjorde jag också attsikens..! <3

2008-09-03 @ 00:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0