Ett liv utan data.

Jag har inlett ett liv utan data, som nu kanske märker.
Och de konstiga är att jag sitter inte vid datan och jobbar jätte lite, ändå hinner jag nästan inte med någonting?

Jag har egentligen jätte dåligt samvete, speciellt till er Flocken!
Jag vill så gärna fara överallt och träffa er. Men jag har varken ork, pengar eller tid :(
Svider att säga de, men de är sanningen. Men så fort jag stadga ekonimin efter mitt bil köp, hittar en ledig tid och mitt rätta jag är framme (olycka, bortgång av vän osv har tagit mycket på mig) Så ska jag ner över landet och träffa er, jag LOVAR! Men johanna, Dock vet jag inte hur långt ner jag åker ;) Ni ska veta att ni verkligen saknas i mitt liv, ALLIHOPA!

Förövrigt händer de inte så mycket i mitt liv.
Minnesstund och Begravning för våran Ängel Sara.
 Begravningen Saras var så vacker men så overklig, Gumman de kändes inte som att de var du som låg där i kistan. De känns fortfarande så overkligt. En ängel har lämnat jorden!

Idag fyller världens bästa Svägerska 21 år, så vi har fira henne med paket och tårta.
Grattis Malin, Hoppas du haft en bra dag. <3<3

(egentligen ska de vara en bild på oss 2 här, men Malin har inte skicka den till min ännu) :(

Idag har jag även sprungit på stan med Evelina!
Köpte en present till Brorsans 22 årsdag. Och julklappar till André.
Och underkläder till mig själv. Super!

Nu ska jag lämna datan och springa vidare.
Hade toppen allihopa! Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0