fredag kväll.

Vart en lyckad dag :)

började med en lugn morgon, låg kvar i sängen och myst ett bra tag sen klev vi upp och satt vid frukostbordet väldigt länge, och lilla Ianis ville upp i min famn och mysa för första gången på LÄNGE. De var så mysigt, jag NJÖT. Älskade tokhund <3
Efter de avr de bara slänga sig i kläderna och göra sig i ordning, drog vidare, jag passade på att kramas lite med plogkarmarna och sen körde jag runt pojkarna på skoteraffärer. och skjussade dem till garaget. For till kullen hämtade upp Ida som skulle till gällivare för tvättstuga. Sen efter de åkte jag runt på lite affärer och handlade.

Sen och lagade lite mat, efter maten bestämde sig jag och mamma och fara på lite butiker och kika om vi ska släsa pengar. Slutade men att jag köpte en svin snygg handväska, Lyckat värre.
Vart nästan bara hem och vända innan jag och Malin åkte och införskaffade snacks till Idol.
Träffade min kära pojke som fått i sig en och annan grogg, Du är för söt ;)

När första halvan av Idol vart kom Sofia hit, men hon nästan bara vände i dörren så for vi iväg igen. André och Max följde också med och vi var ute och snurrade med bilen, efter ett tag släppte vi av dem på fest för att fortsätta kvällen, vi snurrade vidare. Skjussade David också.
Sen klockan 12 var de bara att åkte upp på Dundret för att hämta pappa som vart på julbord.
Och nu sitter jag här hemma och knapprar på tangenterna och Sofia har åkt hem.
Nu laddar vi inför imorn kväll, visst brudar? ;)
Sweet dreams <3

Kom hem snart sötast, jag gillar inte att sova utan dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0