Jobbtrist

Eller ska vi säga brist?

Sitter iaf på jobbet nu, vi har haft öppet en timme och inte en enda kund :O
Fast de förstås, ingen vet väl att vi har extra öppet idag. Nåja, skiter jag i, pengarna rullar ju in på kontot så småningom. Fin Ob på söndagar.

Ännu en vecka har gått sen sist jag skrev. Hoj vad tiden går.
Julen är om endast 3 dagar (om vi räknar bort idag) Och min julkänsla är som bortblåst och jag ser inte ens fram emot de. hur konstigt är inte de? Just nu känns det som att de enda jag längtar till är juldagen då lönen ramlar in på kontot och de blir utgång : ) Och så klart längtar jag till NYÅRSAFTON. Då fyller man år och ännu en utgång.
Dock så kommer inte alla jag vill komma upp :(
Johanna kommer ju inte, pengabrist och sånt.
Och min Kajsa pratade jag med igår senast, hon kommer inte heller. :( Hon måste av hemma första nyårsafton med hunden. Jag som hade velat göra en favorit i repris från förra året. God middag, gott vin + cider, Hela huset gungar i trappuppgången, smuts i lampan, bilåkning och en massa dans, taxiåkning och massa telefonsamtal. Låter de inte lite lockande kajsa? ;) och Danielle också för den delen. Fast jag vet inte om du brukar vara och läsa här?

För övrigt så har jag och Sofia börja umgås igen, hur kul som helst. :D 
Ska nog ringa och kolla om hon kommer förbi ikväll och bakar pepparkakor med mig! hur bra lät inte de?

Jag gjorde ett tappert försök att klä julgranen igår, (vi har inte haft gran på flera år).
Men när jag så fint började sätta julgranskulorna upptäcker jag att vi varken har Julgransljus (har köpt de idag), röda julgranskulor :O eller någon stjärna till toppen? Tror ni jag blev nå less? Ruskigt! så jag gav upp julgranspyntningen och åkte hem till André iställe. Vi for till hans morbror och drack kaffe, mycket trevligare. 
Sen fick man vara lite chafför. Fick föresten mycket trevliga telefonsamtal igår. Alltid lika kul,
Roligast är nog att kajsa har ring 2 dagar i rad. Du gör mig glad :)
Chaffade bland annat till Min bror och hans fylle gäng, fick sig några goda skratt kan jag lova. 
Efter de blev de hem och äta pizza och skratta ännu mer med familjen och sen hopp i säng med mys och filmkoll. :)

 Annars har de vart en rätt lugn vecka som gått. Jobbat en del, känns bra.
Shoppat lite. Har bland annat köpt en klänning till juldagens party.. Hör och häpna, klänning ;) haha

Nej nu ska jag kila vidare och kolla om jag hittar något och göra i den här butiken.
 Hade så bra allihopa! Pussar!

Kommentarer
Postat av: kajsa

joho du de låter grymt lockande att köra en favorit i repris måste jag säga : ).. men de kommer ju som mest troligt inte att gå som sagt, detta gråter jag över : (

2008-12-22 @ 01:20:52
URL: http://kajsarden.blogg.se/
Postat av: Erica m flock

TACK för din hälsning! Önskar dig en GOD JUL & ETT GOTT NYTT ÅR!!!

2008-12-22 @ 06:44:09
URL: http://web.telia.com/~u91113095/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0