fantasilöst?


Någon annan än jag som hatar att hitta på rubriker?

Vet egentligen inte vad jag ska skriva, men tänkte iaf att jag skulle blogga när ajg ändå sitter vid dumburken.
Igår kväll blev de att åka runt till andrés föräldrar och hälsa på. Hans pappa hade precis kommit hem från thailand, så man måste ju hälsa och kolla hur dem haft det.
Sen på kvällen blev de bara fika, lite smsende och sen så filmkollande innan john blund kom och tog en in i drömmarnasland.

På tal om drömmar så har ajg haft världens sjukaste drömmar senaste tiden, allt från säckar med sjukdommar till att rymma hemifrån till min kusins exs föräldrar som jag för övrigt inte träffa på flera, flera år.
Och just de, i en dröm satt jag faktiskt på bussen på väg ner till ume och hälsa på Johanna, lyckan min. Den drömmen ville jag verkligen inte vakna och inse att de inte var sant. Hade verkligen behövt tid med dig. de var i augusti sist va?

Men men, från drömmarns värld till något annat. Idag så blir de att fara förbi jobbet en sving ska slänga in nå försäkringspapper från bilolyckan till chefen. Sen registrera ett kvitto på mitt bonuskort så man får lite rabatter ;)
På tal om rabatter så äre väldigt tomt på kontot just nu. Snacka om att min Ekonomi föll när jag köpte bil.
Och de värasta är att de kommer massa utgångskvällar här fram över.
Lucia, fast då kan jag inte fara ut, tror jag. Snackades om att ha klassfest då? Men jag kan tyvärr inte komma. Jobbar på lördag till 2 tiden och sen till stenis och fira Anna som fyller 40 år. Så tiden att ta sig till boden finns tyvärr inte. Och pengarna finns inte heller, Så har nog inte ens råd att fara ut här i gve heller, Även om svägerskan vill de då hon fyllde år igår. SUCK!
Sen så kommer ju juldagen och då blir de garanterat utgång. Och sen bara några dagar senare kommer nyårsafton och jag fyller 19 år, då blir de också utgång. Vilka kommer på party? ;)
Och trottondagshelgen brukar man ju som också sluta på krogen så vi får se, eventuellt då också.
Men hur ska jag stadga ekonomin tills dess? Bidrag? ;)
Äh, deprimerande nu ska vi inte snacka pengar nå mer!

Nu tror jag att ajg ska lämna datan och umgås med mitt smink, så man kanske ser lite fräschare ut.
Tjingeling alla vänner :)


Kommentarer
Postat av: Linn

nepp, klassfesten blir uppskjuten till typ sommaren, för nu är det ingen som vill/orkar/har tid att komma. Lite synd

2008-12-09 @ 12:58:07
URL: http://linnalmqvist.blogg.se/
Postat av: Kajsa

nämen va tjock hon har blivit din lilla gädda ;P thihi

2008-12-10 @ 16:36:30
URL: http://kajsarden.blogg.se/
Postat av: Linn

tack igen! :D

2008-12-12 @ 09:08:50
URL: http://linnalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0