efter så lång tid.


..Borta från bloggen vet man inte vad man ska skriva om eller vars man ska börja, hm?
Men de är en så kallad ny start i mitt liv som pågår, där jag lämnar de gamla bakom mig, gör mig av medvissa saker och går vidare utan massa tjafs och onödig börda.
Dagens låt: Melissa Horn - kvar i nått jag lämnat

Efter mitt inlägg med en ny start i november så fick jag gå igenom en av dem värre veckorna i mitt liv.
Voltade med bilen, förlorade en  vän (Du saknas nå otroligt), var nära och förlora dig och sen en hel del familjebekymmer.  Tack ni som stöttat mig!

Fast jag har nog själv inte fattat allt som hänt. Istället stänger jag igen, och isolerar mig, lättare att inte prata om de.
Men jag vill ge ett extra stort tack till Evelina, som får mig att prata om saker fast de är jobbet, och får mig att le. TACK!

Men som sagt, det gamla bakom mig och in med de nya!
Och in med lyckan i livet, man blir ju deprimerad av negativa tankar ;)

Idag har jag tagit med min terriertok på en skogspromenad så hon fick springa av sig lite, de uppskattades. Fick även ett super trevligt långt telefonsamtal med min lilla Johanna där långt borta i ume! hur trevligt som helst, alldeles för länge sen sist! SKÄRPNING. Och när vi hade pratat klart blev de musik i öronen igen och massa bus med iana och lite fotografering. Väl hemma hittade man meddelenade på en konv. på msn. Fick läsa massa man egentligen inte vill men de var väl bra att hon fick de sagt iaf. Sa vad jag tyckte och tänkte till svar och åter igen har man lämnat nå gammalt bakom sig, jag börjar bli duktig på de här nu :)
Spenderade lite mer tid i telefon fast denna gång med Evelina. Så vi fick prata av oss litegranna, alltid lika skönt att prata med någon så fortstående som hon. Slängde mig i duschen och sen så hjälpte jag mamma med Maten, Tacos. Mums!

Har även hunnit med att skicka iväg ett mejl till draghundssports förbundets ordförande, angående lite frågor om Handling. Nu äre inte allt för länge tills jag flyttar till östersund med husvagnen i 2 månader. Pirrigt!

Nej nu ska jag ta och gå och sminka mig,
André säger att jag inte är så söt med gårdagens smink under ögonen, vad menar han? :O
Kvällens planer är inte så många, De löser sig.
Pusstjing

ps. Jag har fått godkänt Kennelnamn! Nu väntar vi bara på att protesttiden ska gå ut.
Meritering av hundar i sommar visst Pevvsan :D
Så jävla kul vi ska ha!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Du är ovärdelig! :) Och allt blir så mycket lättare när man är två.

Sommarplanerna blir trevliga! Men det blir nog rätt svårt att meritera min lilla broccolihjärna, åtminstone i vänstervarvet, men om inte annat är jag bra sällskap iaf ;D

2008-11-16 @ 17:04:22
URL: http://pevvsan.blogg.se/
Postat av: HAnnah

Får jag flytta med dig o husvagnen till östersund ????

2008-11-18 @ 17:41:10
URL: http://www.metrobloggen.se/absolutenorrland

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0