Välkommen November!





Nu lämnar vi se som varit och börjar på en ny månad, och nya möjligheter. Vet inte om jag tar dig emd mig eller om du får tillhöra de förflutna. Som de känns nu prioriteras du inte alls högt.

Men iaf Trots att jag voltat av vägen med lilla pärlan som nu är skrot så mår jag bra, endast lite ont i nacken, blåmärken, stel i vänster armen och 3 stygn i handen. Så ni som hört om de eller bara sett bilden i tidningen (bilden ovan), eller lyckats lyssna när de sas på radio kan nu sluta oroa sig, jag mår bra. 
Men jag har fått mig en hel del antal fnderingar. Heltplötsligt blir man dödlig, Och man tar inte saker förgivet. Och dötid vid exempelvis datorn känns bara onödig, Då är jag heller på övervåningen med familjen eller något annat.
 
Nog snackat om olyckan, den ger mig ändå bara hjärtklappning. Det händer inte så mycket i mitt liv just nu, Har vart sjukskriven nu snart en vecka men på måndag äre jobb som gäller igen, skönt då får man till vardagen igen. Dessa dagar har jag spenderat till att vila upp mig, och träffa lite släkt. Sen har jag även hunnit med att träffa Ida och så träffade jag Evelina igår, vi var på nyfiket och snackade av oss en hel del. Sänder för övrigt en extra tanke till henne som idag måste säga hejdå till sin pojk som åker hem igen nu när lovet är över.
Till veckan blir de jobb som gäller, och sen på Fredag morgon så sätter jag mamma pappa och Malin oss i bilen och åker ner till piteå och bo på hotell och njuta. Hade även tänkt hinna träffa Sandra och lilla Nora och så klart ska jag ÄNTLIGEN få  träffa Mallan. Så bli så grymt roligt! Och hur blev de med Flocken träffen?

Nej nu ska jag ta mig i kragen och göra något av den här dagen, De lutar tydligen åt att äta middag på harrys ikväll?
Egentligen är det ju 20 års åldersgräns men äter man där kommer man ju in, eller hur? Vi får se vad kvällen har och erbjuda! Hade toppen mina älsklingar. Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: issa

Nämen usch :s Vilken tur att det var bilen som blev skrot och inte du! Hoppas du har det bra min Fru. Saknar dig!

2008-11-01 @ 17:12:53
URL: http://isabellegrann.blogspot.com
Postat av: Malin och Rebell

GUD SÅDAN TUR DET VAR! Snakka panik jag hade! Älskade är så gla du klara dig så bra<3 Änglavakt.



Haha jag saknar dig och den helgen du kommer så är min kusin här och så är jag ju hundvakt men vi ska ses för de;) Mohaha!

2008-11-01 @ 18:18:25
URL: http://www.rebban.webb.se
Postat av: Evelina

Du hade en jävla änglavakt kan man säga, så skönt att det gick bra :)



Och ja usch, dagen har minst sagt varit fylld av tårar... Skitjobbigt.

2008-11-01 @ 21:59:21
URL: http://pevvsan.blogg.se/
Postat av: Linn

men usch, nya bilar finns det ju alltid, men aldrig en ny micka. tur att det gick bra för dig! <3

2008-11-02 @ 11:11:44
URL: http://linnalmqvist.blogg.se/
Postat av: Nina

Va tur att de gick bra för dej hoppas du mår bra nu

2008-11-03 @ 18:30:09
URL: http://lillalindgren.blogg.se/
Postat av: lottis och trasan

gud, vilken änglavakt :) bilen är ju trots allt materiell, det är svårare att ersätta dig! Jo, jag har försökt, men hon fattar som inte :O hon drar bara undan ..

2008-11-14 @ 14:55:22
URL: http://charmlottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0