tågtider


Har kollat upp tågen nu och klockan 7.06 åker jag från gällivare station till Luleå för att träffa Yohanna och Elvin :)
Är då framme i luleå 9.23, då Yohanna möter mig i stan, (som tur är).
Då ska vi gå och handla lite och sen blir de väl hem till deras lägenhet. Vet inte riktigt hur vi ska spendera dagen. Men känner jag mig och Yohanna rätt så brukar vi skratta bort mesta tiden. Jag vet då iaf att jag kommer bli kär i Elvin och blir barnsjuk som fan!!!

Vi har tyvärr inte träffats på jätte länge så de ska bli kul och ta igen lite.
Sen går tåget hem 16.40 igen och är i gällivare efter sju tiden. Vet inte vad som händer då. Kanske lugnt jobbar ju på fredag. Och så blir de utgång på fredag med Ida, Rr-premiären. Känner att jag bränner pengar just nu, Men de kostar att ligga på topp.
Sen under min kommande bakis dag så jobbar jag. Så då blir de inget ligga i sängen och ångra gårdagen, nej nej. Utan till jobbet och vara trevlig :)

Nu ska jag ut på promenad med min terrier tok :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0