De blev fiint :D

Onsdagen  sa vips och så var de kväll igen?
Efter att jag spenderat morgonen framför datan med bloggade, läst bloggar och sånt så tog ajg en efterlängtad dusch och fixa mig redo frö dagen.

Började med att ta med min Vovve ut i skogen på en promenad och fick samtidigt prata med min söta Johanna i telefonen, aldrig fel vill jag lova, du borde pröva ;)
När jag kom hem igen så for jag och mamma direkt iväg till stan och köpte saker till mitt rum för över 500 kronor, nu klirrar de tomt på kontot, Bli fredag så min lön kommer, SNÄLLA!

Hemma slängde vi i oss mat och sen begav vi oss ner i källaren och pysslade med rummet Och de blev SUPER fint. Har ju som grundfärg svart och vitt i mitt rum, men nu ahr vi lagt till lila och rosa :) de blev hur mysigt som helst.
Skulle egentligen lägga in en bild nu, men kamera sladde är bort städad, men vars? :O Komsi Komsi fram lilla kablen.

Snart ska jag slänga mig framför tv och kika lite greys, fast egentligen vill jag bara lägga mig och mysa i sängen. Men jag måste se greys, så sängen får vänta någontimme på mig.
Pusstjing!


Just de, Malin så klart du får bli gudmor den dagen jag får bejbis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0