Efterlängtad uppdatering?

Om man bara läser min blogg kan man tror att jag vart i lule flera dagar och därfrö inte hunnit uppdatera, Men nu äre ju tyvärr inte så. Vad skykker jag då på? :S Ingen ursäkt här alltså.

Min torsdag i lule var super kul : ), och jag hade rätt tiden gick jätte snabbt och jag coh yoahnna skrattade mesta tiden tillsammans. Yohanna mötte upp mig i stan, vi tog bussen hem till dem men stannade till och köpte lite mat. Sen hem till lägenheten och äntligen få se lillskiten! Packade upp maten och slängde oss sen i soffan och jag med Elvin i knät, där spenderade vi några timmar med att snacka, kika tv och ajg mysa med Elvin, Så jävla söt kille :)!
efter ett tag så begav vi oss vidare hem till Yohannas mamma och satt där ett tag innan vi promenerade hem och började laga lite mat. Det bjöds på nudelwook, Mums. Men tiden gick fort och efter det så var de dax att bege sig in till stan igen och åka hem till gve. Tack för att jag fick komma och hälsa på. Det var super kul och jag kommer snart igen? Har verkligen saknat dig Yohanna!


Fredagen var de bara att åter igen bege sig till jobbet och de slutade med att jag jobbade över 2 timmar och slutade därför klockan 5. Så de blev lite små stressigt eftersom att tjerna ville att vi skulle börja dricka vid halv 7 tiden :S
Så efter att ha gjort lite ärdenden till Ida så for jag hem och åt, sen slängde man sig i duschen gick igenom sin garderob, varför bestämmer man sig inte i förväg vad man ska ha på sig? Fixade sminket och håret.Och var klar till klockan 7, duktig Micka! fast de tyckte nog inte ida, hopn var less och vänta på mig. Vi  åkte vidare till någon therese och började där. Men fort flög tiden iväg och vi negav oss vidare till Emma och blandade upp i små flaskor och åkte sen till gve för RR-bion. På efterhand kan jag berätta att vi hade kunnat skippa den! Vidare och dricka upp drickat sen begav vi oss in i dimman och vidare till krogen. Tack för en super kul kväll tjejer, de måste vi göra om!!

Och efter krogen spenderade jag resten av natten med att snacka i telefon till jag somnade. Men dock finns det en dag efter...
Och min var verkligen inge trevlig! Så därför ska vi inte prata om den här. Det enda jag lyckades åstakomma den dagen var att av fyllechaffis till bror, jonna och tobbi : )
Egentligen skulle jag busa med Evelina på lördagen men eftersom att min kära vänb bakis inte tilllät de så fick vi ta igen de på söndagen iställe. 

Men söndagen väcktes amn av föräldrarna vid 10 tiden och vi for ut i skogen med båda hundarna och var där typ 2 timmar. Skit mysigt, Jag coh pappa passade även på att "klättra" i berget där i nautanen.


Efter våran tur i skogen så slängde ajg mig i en varmddusch, städade lite på rumemt och fixade mig. Sen begav jag mig hem till Evelina för att busa med henne. Mesta tiden var vi hemma hos henne, men vi kollade även läger på stan och köpte glass :) Mums.
Men sen på kvällen for ajg hem igen och mysa i min säng framför en film.

Måndagen var åter igen jobb dag. Och efter det for jag bara och hämtade hunden och slängde i mig lite amt sen for jag hem till mommo och moffa, gjorde lite ärdenden åt dem och sen spenderade jag kvällen hos dem.

Igår befann man sig åter igen på jobbet. Och efter det for ajg och hämtade Evelina från skolan och for hem till henne och rastade hundarna, vidare hem till mig och tog en skogspromenad med terrier tok. Och sen for vi tillbak till evelina hämtade upp hundarna och vidare mot klubben. Stod och kikade när dem tränade, och Evelina de ser super bra ut, debut snart? ;)
Efter det så for vi och köpte tjocka och spenderade kvällen framför tv. Men efter ett tag ringde henens pojk, och jag bestämde mig då för att fa hem. kikade lite mer tv innan jag bestämde mig för att sängen lockade.

Idag är man ledig, och jag och mamma fixa finte på rummet. Vem vet, restultatet kanske kommer ut i bloggen? ;)
Nej nu lockar Duschen. Pusstjing!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vi får se när vi vågar oss på debuten... (a)

2008-10-22 @ 16:49:10
URL: http://pevvsan.blogg.se/
Postat av: Malin och Rebell

Fiiiiiiina bilder:D Och det låter som du hade det toppen i Luleå med lillbejbisen å Yohanna! Snart sitter du där med en egen plutt förvånar mig då inte, HAHA! Lova bara jag blir gudmor(a) PUSS!

2008-10-22 @ 19:23:26
URL: http://www.rebban.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0