Fest : )

Hej igen alla glada : )

Efter mitt inlägg med er skrev jag med lite trevliga människor på msn.
Och sen tvingade jag mig själv i duschen. Eftersom de var så otaggad så bestämde jag mig för att göra de motiverande.
Så jag slängde in massa värmeljus i toan, öppnade en ny rakhyvel, direkt fårn förpackningen.
Och hoppade i duschen och vet ni?
Det hjälpte, skönt med att bara ta hand om mig själv och tagga upp inför kvällen.
Nu känns de bättre och festen är i full gång.

Mina föräldrar kom för övrigt hem från kiruna med nya skor åt mig och en vägg prydnad.
Har jag världens bästa föräldrar eller vad?


Nej nu lämna bloggen och vara social..
Ha en toppen kväll mina favoriter. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0