Gasol?

Åter igen bakom tangenterna och skriver.
Har nyss vaknat, eller nej vaknade för ett tag sen av att Lantmännen Doggy ringde till mig.
Så nu är provfoder beställningen klar. Och kommer väl i veckan, Eftersom jag är ledig är de nog Veronica som får lösa de där med vars de ska stå och sånt. Skönt slipper jag ;D, Eller just fan gjorde en 4 sidor lång dogman beställning igår så jag kommer ändå få hitta massa ny plats till saker. Nyheter kommer snart alltså ;)
Och för er som inte vart in på granngården ännu gör de. Vi har ju gjort om "hundavdelningen" blev super fint :)
Oj oj nog snackat om jobb, eller?

Kanske för ett tag iaf, Jag är ju ledig tills på fredag.
Skönt men jobbigt att pengarna inte rullar in.

Men hant ju med några timmar igår jobbade mellan 1-15. Sen for man hem åt lite och slängde sig sen på soffan och kikade Gossipgirl. Men efter inte allt för länge ringer Ida och föreslår en fika på stan. Jag är inte allt för seg på att hänga med på iden. Så klivet upp och slänger mig i duschen, fixar mig och precis när jag är klar och mascaran precis dit kladdad så ringer jobber och berättar att de är utbildning, som har blivit bortglömd att informera om. SUCK!
Bara och ringa till ida och avboka och sätta sig i bilen och åka tillbak till jobbet och sitta på en timmes utbildning om Gasol, hur interessant de nu är? :O

Efteråt for man till mommo och moffa en sväng och sa hej, och hämtade min galna terrier som var där och hälsade på med Mamma. Vidare hem till Ida och vi begav oss ut på promenad i gve. Efter ca 1 timmes promenad åkte vi hem till kullen igen och jag spenderade kvällen till att prata i telefon och kika tv. helt okej dag.

Men idag är jag ju som sagt ledig, Ska ta och slita mig upp ur sängen och äta frukost och fixa mig. Sen vidare till biblioteket och lämna in massa böcker. Sen vidare till klubben för att lämna igen nyckeln och papper, nu när kursen är över. Hade även tänkt att jag skulle hinna träna lite med iana, iaf agility, lydnaden kan vi fast ta hemma på gården.
Så nu ska jag lämna bloggen och springa vidare. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0