Gomorron : )

Idag är man ledig och njuter av de!
Därför jag har inte klivit upp ur sängen ännu utan ligger och drar mig. Hur mys som helst.
Var typ svin länge sen jag låg kvar i sängen och gjorde ingenting. Minns inte ens när.

Glömde uppdatera, men valpkursen gick iaf jätte bra. Förutom små missöden som att Evelina fick ett hugg i handen vid tandvisning, Ojdå? :O
Det som är lite trist med min kurs är att deltagare är så försiktiga och tar inte för sig. Frågar inte, ber inte om hjälp..
Nu tror jag att jag förstår var våra hundlärare sa på skolan när dem påpekade att vi inte tog för oss nog mycket.
Senare på kvällen följde Evelina med till kullen och vi begav oss ut på promanad med Chili och Iana, Och vet ni?
DET SNÖADE :D, åh snart är vintern här!
Morgonen efter när man begav sig till jobbet föll också snön.


Efter jobbet så hämtade man upp ida och vi for och åt på husmans :) och Fick oss en hel del skratt. Vi hann med att springa in på några affärer också, vi sökte vilt efter en mössa till idag utan större resultat.
Väl hemma blev de en lugn kväll med sängen, min solo tidning och huvudvärk som tydligen också ville hälsa på, och på grund av huvudvärken så blev de en tidigkväll.

Nu ska jag snart ´dra mig upp ur sängen och ta en härlig morgon promenad med min hund.
Resten av dagen har jag inte så mycket planerat, eller jo? Lämna in telefonen på rep med far min, klippa evelinas hår och valpkurs ikväll igen. 

Malin, Fortsätt kämpa och va stark. Försök se ljuset i mörkret. Jag saknar dig nå kompiöst.
Vad säga om att boka stockholmsresan idag? jag tror vi båda behöver komma bort ett tag och ha kul?
Och framför allt få spendera kvalitetstid med varandra! 


Nej nu upp ur sängen och mot nya äventyr!
Vi höres sen, ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: johanna

se nu här vem som är och läser din blogg!!! vem annars om inte jag! ; )

2008-10-02 @ 13:06:36
Postat av: Emma

Haha! SNö!? Här går man fortfarande utan jacka när solen tittar fram. Det är som att resa bakåt i tiden till typ augusti eller nått :)

2008-10-03 @ 23:08:16
URL: http://missgrimm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0