Helg, och jag är inte ledig.



De var en trött Micka som tog sig till jobbet efter lite stress imorse.
Väl på jobbet flög killarna över mig med uppdateringar :O, behövde jag verkligen.
Kollade var veronica gjorde men gav fort upp idé att hjälpa henne då hon skulle märka MASSA MASSA varor med rea lappar, hur kul lät de? Ne´j drog mig tillbak till kassan och dåg på när killarna gjorde försök att hjälpa mig emd att packa upp alla nya varor. Haha de slutade med att dem abr upp kartonger jg redan gått igenom och de redan var fullt på hyllan.
Och lämnade upppackningen till mig, Suck!

Så idag har man tömt en hyllrad med saker för att sen hitta en ny plats åt dem sakerna och sedan lägga upp alla nya julgrejer. Tro mig de är inte lätt i våran "lilla" butik. Storleksmässigt räknas vi till liten butik men i försäljningsmässigt är vi bäst i hela norrbotten och västerbotten., Tro mig vi behver större lokaler! Men centralt snålar dem på ALLA pengar så vi får gått vara kvar och le.
Men på något konstigt sätt lyckades jag trolla in alla nya julgrejer på hyllen, och fortfarande yta kvar (fast de tog hela dagen).

Så de avr en Micka som pustade ut när hon VÄL slutat och körde hem perry och rullade sen hem till kullen och slängde mig på motioncykel och trampade en mil innan maten, Duktig jag!
Efter de blev de mat och Dusch och drog sedan hem till Evelina vi tog en runda på Dollar och Coop och sen hem och slängde oss i soffan och kikade tv. Efter första delen av idol rullade Audin hem igen. Och jag fortsatte min tv kväll här.
Nu ska jag og snart sätta på en film och krypa ner i min säng, som inte känns så lockande.
Imorn blir de och jobba.. Jag vill ha helg, LEDIG helg. '

På grund av mitt jobb kommer jag inte kunna vara med på Flock återsamling, :(
Fast den 13-16 november är jag iaf ledig och då blir de att åka till Pite och träffa Mallan, längtar nå GRYMT!
Nej nu kika film. Pussis!

Kommentarer
Postat av: Malin och Rebell

JAG SAKNAR DIG SÅ DET ÄR SJUKT! <3

2008-10-25 @ 20:34:11
URL: http://www.rebban.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0