Lördag kvällen väntar.

Ojsan var tidne går fort?
här tycker man att man är duktig på att uppdatera bloggen så upptäcker man att de är lördag och jag inte bloggat sen trosdag. Oj oj hur lyckad blondinbella och dem uppdatara hela tiden? Tips?

Valpkursen gick iaf bra och jag ser många framsteg hos mina kursdeltagar, kanske lyssar lite ändå? ;)
Nu har jag iaf lämnat in min telefon och har man gamla gamla och de funakr si så där. kan berätta att jag nås bäst på sms. Men har iaf spendera ca 40 minuter av dagen och pratat med Malin så de funkar ju och prata om man vill som tur är.

På fredagen så pasade jag på att sova ut och stormnjöt, efter det så var man chafför till Mamma, mommo och Moffa och åkta omkring på möbelaffärer. Och jag hittade massa fint, snart har jag inrett en hel lägenhet och jag har inte ens en? :O ajfan, och som de ser ut nu med alla mina planer så blir de inte lägenhet förens någon gång i mars om inte senare, hoj alla dessa planer. Nyfiken?

Efter det hämtade jag upp Evelina och Linnea i malmberget och vi begav oss hem till friseringen som mål. Jag klippte Evelina och hon färgade mitt hår. Och så klart blev de en massa tjejsnack :) Hur bra som helst.
Och till er som fick rysningar av att jag klippt evelinas hår så andas, de blev faktikst bra. och fick ett sms i stil med detta igår kväll: ikväll känner Pevvsan sig SNYGG :b
Så dåligt kan de inte ha blivit. Mitt hår då? jaa de blev åter igen mörkt, det blonda får vänta ännu ett tag.

Efter att pevvsan blivit fin i håret och sånt åkte dem tillbak till malmberget och jag for hem och väntade på att svägerskan skulle sluta och när hon äntligen gjort de kom hon hem med grillmat, mums. Pratade lite i telefon och for sedan iväg hämtade upp tina och åkte lite bil. Sen hamnade vi hemma hos henne och kikade ett monster till svärmor. Hoppas en framtida svärmor inte är så :S, då flyr jag. Jag lovar! Läskigt ju!
Sedan passade jag på att träffa Evelina på vägen hem mot kullen igen och sötflickan var lite på pickalurven. Och då mår hon kanske som hon förtjänar idag?

Efter de bar de av hem och resten av kvällen spenderades i sängen och jag behövde inte ens kliva upp och hämta evelina, super :) sen fick man även lite fyllesamtal. men sånt är bara kul. Speciellt när jag var så trött att jag inte ens minns de? hmm

Nej nu ska jag slänga mig i duschen och fixa mig. Blir ute kväll med brudarna idag :D
Dock ej taggat upp ännu. Musiken som spelas är lugna kärlekslåtar. Men de kommer väl.


Föresten så har jag städa hela huset idag, duktiga jag :D


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hoppas du får det kul ikväll hjärtat! :D

2008-10-04 @ 17:36:30
URL: http://pevvsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0