lugn söndag.

Dagen har spenderats hos min svägerska och vi har kikat film.
Jorden runt på 80 dagar, den var riktigt bra : )

tröck i oss chips och cola : )
Sedan kom Sara, Sara och Nina förbi också vi kikade lite tv snackade och sånt.
Jag och Malin lyckades också laga oss makaroner och köttfärssås. Mums :)

Men efter One tree hill så begav jag och iana oss hem igen.
Trist då de regnade, men jag fick pröva ianas nya regnkappa iaf. (bild kommer)
Nu sitter jag bara hemma och tar de lugnt och väntar på att Du ska höra av dig. Men de verkar ju inte hända?


Dagens Negativa: HALEBOP! Dem har ju lansera sitt "nya halebop" och jag skaffade ju de.
Men idag tog mina 30 dagar slut och bara vips utan förvarning från något ställe. Tog mina pengar slut, ca 100 kronor på en dag och då har jag knapps snackar i telefon något. Det visade sig att när en 30 dagar har tagit slut kostar varje samtal 1,99 kronor per minut + uppkopplingavgift. och man Smsar för 0.69 kr. Jag som är van att snacka i telofon för 0 kr minut och skicka gratis sms, omställning? OHJA! men nu har jag iaf fyllt på telefonen och nu kostar de 0 kr minuten igen inom halebop och jag har 3000 gratis sms, iaf i 30 dagar till.

Fundering på att byta kontaktkortsabonomang? hmm.


Kommentarer
Postat av: Linn

men det stod ju i papprena om det där erbjudandet, att om man inte fyller på med 50 kr var 30e dag så går det ju tillbaka till det där där det kostar ju :)

2008-10-05 @ 21:49:46
URL: http://linnalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0