:O

ojsan, vips så hade vardagarna svept förbi och de var helg igen.
Vars fan försvinner tiden?

Ja måndag spenderade jag på jobbet hela dagen.
Började med projekt göra om smådjuravdelningen. Och satan vad bra de blev :)
Micka och veronica var duktiga.
måndag kväll? Ska jag vara ärlig minns jag inte vad jag gjorde.
Tisdagen återvände jag några timmar till jobbet och fixa lite på projektet.
Och efter det så for man hem till mommo och moffa och gjorde ärdenden åt dem, åkte vidare och hämtade upp Evelina och for hem till mig för att få i sig lite mat. Efter det bar de av till klubben och ha valpkurs.
För några sista gången, trist men sant. Det riktiga avslutet är på söndag och då ska vi ut i skogen och spåra och köra uppletande. Super kul : ) Vi ska använda puma djuret till uppvisningsmoment :)

Efter kursen åkte vi vidare och spenderade nån timme i Olles bil, lyssna musik, snurra på stan och pratade :) innan han skulle börja rulla hem till Kiruna igen. Super trevligt.
Efter det Skjusade jag hem Evelina och for hem och åt kvällfika med mamma och pappa.

Ondagen åter igen på jobbet, men nu för att måla hyllor och sånt. blev riktigt bra : )
Efter det så minns jag inte heller vad jag gjorde, så förmodligen inget vettigt? Borde skaffa bättre minne!

Torsdagen passade jag på att sova ut när de inte var nå jobb som väntade. Efter de drog jag och mamma på stan lite, sprang in på jobbet och häftade upp skyltar jag skrivit.. Och sen så bar de hem och hämta hunden och åkte till klubben och tränade lite. Suck säger jag bara. Eller egentligen kan jag varken säger bu eller bä för stundvis går hon som jag vill och stundvis SKIT! och nu skackar vi inte långs stunder, utan de kan skilja 30 sek? Men de som glädje mig mest var att hon la sig utan problem på snön som nyss lagt sig. Tur de!
Efter det hämtade jag hem pizza som jag mamma och malin tröck i oss. 

Idag har jag spendera hela dagen på stan med Tina. Shoppade en tvål, parfym, pumpflaska och smink :) 
Var även på apoteket och hämtade ut Spot-on till iana. Kanske kliandet slutar? Även om hon inte har skabb eller loppor, värt ett försök. För jag vet hjälper inte detta så finns de bara en sak kvar som orsakar hennes kliande, Allergi! och jag orkar inte ta tag i de nu!  

Nu ska jag ta och göra ett ryck och städa på rummet så man åtminstone kan vistas här inne.
Sen vet jag inte vad som händer, förslag?

PussTjing!

Kommentarer
Postat av: evelina

På onsdag hämtade du mig på skolan ;)

2008-10-10 @ 20:51:39
URL: http://pevvsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0