Rubrik?

Jaa jag tog mig äntligen upp ur sängen imorse, gode jobbigt vill jag lova.
Klädde på mig och slängde i mig lite mat. Sen tog man en promenad till Malmberget och tillbaka med vovven.
Körde lite koppelträning och sånt..
Tror jag har kommit på en ny metod och lära in fot? Hm kanske vore nåt. Får prova nån annan gång, hade nämligen inte med någiot Godis på våran promenad nu. Har även märkt att ianis är allergisk mot en massa foder och hon kliar och kliar, sådan matte sådan hund? problemet är bara att jag inte vet vad jag ska ge henne för mat nu? :I förslag?

Efter promenaden hamnade man hos svägerskan som fick skjuss hem oss där duschen väntatde.
Blev en stressdusch och sminkning för sen fick man vara chafför åt mamma och Malin till hälsokost och ica. Spännande?
Iaf så inhandlade jag mig nå vitaminer för tjejer. Så nu ska vi se om man får nå energi.. :) Fast enligt Ida behöver jag inte mer än jag har? hm.. Vad kan hon mena med de?

Klippningen på Evelina blev flyttad till imorn då friseringen är ledig hela dagen och samtidigt så ska hon få färga mitt hår.. Vad tror ni på för färg?  De ryktas även om att jag ska va chafför på fredag, kan de stämma? :O

Nej nu ska jag kila.. Valpkurs ikväll :)
Pussis!

Vad har ni för er alla i flocken? allt bra?


Kommentarer
Postat av: Nina

Jodå de går jätte bra jag har en jätte trevlig grupp :D

2008-10-02 @ 19:28:02
URL: http://lillalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0