Söndag morgon.

Gomorron :)
Kvällen igår började helt okej.
Först middag med mina föräldrar och korkade upp redan då.
Medans jag står och fixar mig ramlar Ida och Malin in och vi fortsätter drickandet till bra musik och trevligt prat. Får skjuss av min kära far upp till Svägerskan där Nina och Sara också precis anlände. Och hemma och Svägerskan var hon och Mickis. Så vi blev ett gäng tjejer iaf. Satt och drack, lyssnade bra musik, pratade skrattade och så bjöds de på lite dans också.
Men vidare bar de och vi hamnade på fest i malmberget, dock med en massa skidisar och sånt. Jag och ida trivdes inte, och gjorde de mesta för att ta oss vidare till korgen. Vilket vi till sist gjorde.
Med några tapp på vägen var de bara jag och ida som begav oss in i nattlivet, men dem andra kom efter  eller?

Resten av kvällen vill jag inte prata om, iaf inte här.
Älskade du, skräm mig aldrig så där igen.
Kom hem vid halv 4 tiden och min underbara mamma klev upp och lät mig prata av mig lite. Kändes underbart och sen så gick jag ner till min säng och somnade in. Vaknade av att telefonen ringde av min kära svägerska som inte mådde så bra alls ;) haha!
Så nu ska jag promenera upp till henne med en sväng förbi kiosken.
Uppdaterar kankse sen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0