Brunett

hej igen alla aktiva läsare : )

jag har tagit en liten paus från bloggen och ägnat mig åt annat.
Hela helgen har man busat med Maria :) har vart uper kul och träffa henne.

Hon anlände på fredag kväll och vi ägnade kvällen åt att promenera, ragga runt och prata :)
Lördag jobbade man mellan 10-14 så maria fick roa sig med min mamma som sedan skjussade henne till mitt jobb precis innan jag slutade, hon handlade lite av mig. sedan stängde vi butiken och drog på stan. Hittade massa billiga brottarlinnen till super priser på jive, Super :) hittade även mig en ny jacka för bara 349 kronor, tackar :)

sedan var vi även på Dollar store en sväng, som för övrigt slog upp portarna i Fredags : ) Och Micka blev kär i en soffa! Du råkar inte ha ett föråd som jag kan förvara den i innan jag får min lägenhet? (A) Jag blev så kär att den inte släpper min kära hjärna.. Så vill någon ge mig en super överraskning så köp soffan på dollar åt mig, TACK!
Men de blev ingen soffa för min del, utan slutade med en nu frisbee åt ianis och öronhängen till mig.
Hungriga och less på affärer drog vi hem och lagade tacos, superkockarna Micka och Maria lagade en super middag!

efter många om och men, så slutade de med att vi korkade upp och började dricka lite cider och fixa oss för utgång.
Färdigfixade så bestämde vi oss för en promenad upp till kiosken för att ladda på telefonerna, men innan vi visste ordet av avr vi åter igen hemma i källaren, inlindad i varsitt täcke, varsin godis påse och Kung fu panda som spelades.. Trots vi båda var taggade för fest så blev de en hel mysig kväll och framför allt skönta att vakna morgonen efter. Sorgligt men sant, eller hur var de maria? ;)

Söndagens projekt blir sitta hos mamma frisör yvonne och blir fin i håret och sen som betalning projekt måla ytterdörr.
Men söndagen gick tyvärr fort och snart satt maria på tåget på väg hem till boden och en ny arbetsvecka väntade oss båda. 

Måndagen så blev de åter igen jobb och en sväng till agilitybanan för träning, tog svägerskan och Chili med oss. För dem 2 gick de super men vill inte snacka om för mig och iana, så okoncentrerad har hon inte vart på mycket LÄNGE! ångrade lydnadsanmälan jätte mycke då, men vi kommer igen. :) (hoppas jag)
Och efter jobbet idag kände jag att iana måste få bli av med energi men inte få tänka så mycket så vi drog i väg på en några kilometer lång cykel tur, de var faktiskt super mysigt. Och nu sover min prinsessa lugnt i sin fotölj. Så jag ska ta och slå på en film och kolla den tills de är sovtime. Hade bra allihopa.

'
*Johanna och Malin, kan jag inte få träffa er snart? SAKNAR ER SÅ!
Bjuder på lite bilder som jag fotat med min nya kamera.

Äh FAN, datan segar.. Så de blev bara en bild nu, fler kommer väl.
om inte annat kolla in http://piickaan.bilddagboken.se
PussochKram

Kommentarer
Postat av: Johanna

ohh när jag kommer nästa gång måste du lära både mig och charlie agillity, visst? ;) även lite lydnad kanske.. haha ;p pusssiss <3

2008-09-03 @ 00:29:00
Postat av: lottis

oh ,verkar ju vara en bra kamera det där :)



sitka for hem idag, så det var inte så långvarigt.. men det var nog bäst så.

Kram

2008-09-03 @ 19:55:43
URL: http://charmlottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0