Fort fort.

Slänger in ett inlägg lite snabbt, Ska snart iväg och hämta upp Evelina, sen vidare till klubben för att hålla valpkurs.
Evelina är en ängel och assisterar mig, så nu har jag en slav ifall jag slulle behöva de också ;) PERFEKT.

Igår efter mitt kära blogginlägg hände de inte så mycket mer än att jag spenderade mystid med min kära säng.. :)
Började 8 imorse och enligt schema skulle jag bara jobba till 3, men fick jobba över till 5 så de blev inte nå mer fritid för mig idag heller. Suck!

Efter kursen idag måste jag ta en lång promenad med min söta hund som har alldeles för mycket energi gentemot min tid. Men imorn jobbar jag bara 10-15 och de är jag glad över. Sen är man ledig ända till nästa vecka, och vad ska man göra av sin fria tid? Ska hinna busa med Ida, umgås med Tina, Behandling, träna hunden, shoppa? klippa Evelina, ha valpkurs Osv osv.. Kallas de fritid?

Satt och kollade på gamla bilder igår och började tveka på min hårfärg, förvånad?
                                    
blond?                                                            Brunett?
Jaa vi ser ju vars detta leder, själv lutar de åt blont igen.. Min mamma blir nog galen på mig om jag berättar de?


Min telefon har för övrigt börja krånga.. Den har slutat vibrera. Så de blir väl att läman in den imorn på lagning, problemet är att Björn har min extra telefon.Blir jag telefonlös? 
Nej nu fara och hämta Evelina. Skriver sen om hur de gick på kursen. 
KRAM! 

Kommentarer
Postat av: Malin och Rebell

men komma till Malin? malin behöver pix:(

2008-09-30 @ 21:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0