@ granngården

Hej hej, står på jobbet och bloggar.
Är jätte lugnt och inga kunder i butiken, nästan inge personal på jobbet heller då de är Kick off på gotland,
Så då kan man passa på och ha lite fritid och blogga :) och ni klagar väl inte?

Skulle ju som sagt lädda upp massa bilder från ny kameran igår, men höll precis på att ladda ner en film och har tusen olika virus på datan så den laggade ihop och ville inte vara med. Men bjöd ju iaf på blombilden, jag jag förövrigt är super nöjd med, för att bara fotad med en vanlig digitalkamera.
Men ledsen läsare, ni fick inte se någon brunett bild på mig. Men de kommer så fort min data är lite piggare och framför allt att jag bloggar från den. Ha tåla mod och håll utkik så kommer de.

Idag på jobbet har jag ägnat mig åt beställningar av hundkoppel så nu kommer de hem en massa storlekar och färger vill jag lova, tur att inte jag betalar fakturen, och framför allt jag slipper också se den. Ni som är hundägare vet ju att hundgrejer inte alls är billiga jag har bara beställt hem från Rogz. Och måste väl göra en dogman beställning snart också.

Äh, jag har nog otur runt om mig, nu när en kund var och handlade stövlar så låste sig hela kassasystemet i datorn. Suck.. Så nu blir de inge mer bloggande utan måste starta om datan. Hade toppen
Pueetjing!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Blogga på jobbet vad är de för stil? ;p hojja flicka lilla ; ) puuuisssiss

2008-09-03 @ 14:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0