Grattis Mobbo

Direkt efter jobbet racade bilen till kosmetik för inhandling av lite smink som tog slut imorse. Gäller ju att spendera pengaran när man väl har dem, eller? Oj oj hur ska jag kunna spara till min och Malins stockholmresa?
På tal om dem, Äckligt mycke jag längtar. Storstan here we come ;) Malin och Michaela på nya äventyr


Ojsan snacka om att komma bort från ämnet?
När jag kom hem slängde jag i mig middagen som stor på bordet, och sedan fräschade man till sig lite efter en hel dagsjobb och satte sig åter igen i bilen och rullade hem till min Morbror som idag fyller/fyllde år. Efter massa prat och skratt, busande med Kusinbarn och sånt så åkte jag vidare hem till mommo och moffa och sen begav jag och mia oss ut och gick med hundarna.. Skulle gå strand promenaden men upptäckte att de var kolsvart :O, så vi svängde fort av och gick där de var gatlysen iställe.
Plockade upp David och körde hem han och rullade sedan hem med sällskap av Malin i telefon. Väl hemma satte man sig här, och nu blir de och sätta sig ner och skriva lite "viktiga" mejl. Sen sängen....
Vill verkligen ha tillbak min dörr nu :O, vi har vart tvungen och ta ner den när vi lägger in fjärrvärme, men imorn kommer den äntligen upp igen. Har längtat så! 


Grattis Michaela på Namndagen!

Kommentarer
Postat av: Nina

Jepps de va mia som sa de :) Jag håller en allmänlydnad:) går de bra för dej då?

2008-09-29 @ 23:19:26
URL: http://lillalindgren.blogg.se/
Postat av: Malin och Rebell

Aow sötpaj! GRATTIS på namnsdagen;)

2008-09-30 @ 14:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0