Helg :)



Inte för att de är så stor skillnad på helg och vardag i mitt liv när jag typ aldrig jobbar ändå så, och jobbar jag så är de mest helger faktiskt.
Det har vart en lugn vecka med mys, bus med Sofia och stan pch lite sånt.
Hunnit vara på orifame möte. Och är nu för tiden Säljkonsult till oriflame, kontaka mig när ni behöver lite smink ;)
Igår så jobbade jag mellan halv 10 och 3, och fy fan vad tungt de var, var förkyld som tusan och gick på alvedon.
Så när jag väl slutat så blev jag sängliggande och orkade mig inte upp därifrån, och prövade höll jag på att svimma.
Dock så var jag tvungen att ringa och sjukanmäla mig från jobbet idag. Orkade inte, Men som tur är så känns de lite bättre nu och jag tänkte fixa mig, slänga i mig massa alvedon och ta mig till bröllopet iaf.
I övrigt så blir de väldigt lugnt, gör de jag orkar i princip och önskar att denna förkylning ska lämna min kropp så jag blir frisk!!

I natt så drömde jag:
Att "detta" långa lovet var över och vi åter igen var tillbaka på Grans.
Och våran första lektion var en av alla tokiga idrottslektioner med Tobbe.
Och sen var de rast och jag Linn och Stina satt som vanligt och bara skrattade oss igenom rasten.
Åh vad jag saknar den tiden med mina favorit tjejer!

Glömde skriva i förra inlägget en till sak som händer nu i april, Linnsan kommer hem igen :D
Jag saknar dig så mycket, skickar dig tusen styrkekramar!


Kommentarer
Postat av: Linn

du vilken underbar drom. jag saknar ocksa dom tiderna sjukt javla mkt. och er saklart!

yes, snart ar jag hemma igen. bade trist och kul pa samma gang. men har allt hemlangtan nu som du kan forsta..

saknar dig vannen, du ar bast <3

2009-04-05 @ 03:47:42
URL: http://linnalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0