Packar.



Hejsan bloggläsare.
Måste lämna en liten hälsning här också så ni vet att jag lever.

Senaste dagarna har vart lite upp och ner.
Men mycket mys, skoter och sånt. Som jag verkligen gillar.
Dock fanns de folk som inte gillade de. Vilket gjorde saken svårt.

Idag var de möte med Oriflame : )
Och nya katalogen är ute, kontakta mig så får ni kika och beställa lite.
Massor med fint, och jag kommer bli ruinerad på allt jag vill ha.
Stackars mina närmaste som kommer blir påpackade med saker.

Efter de åkte vi hem till kullen, har packat klart allt nu.
Kommer att bli borta från skithålan hela 5 dagar : )
Kommer befinna mig i fjällen och bara NJUTA!
Ianis är så klart med så de blir blir lite livat på stället!

Så vill ni något nås jag på telefonen,
hur ska batteriet klara sig 5 dagar? :O
Och HEJDÅ gällivare tills på söndag.
Eller ja, vi åker vid 12-13 tiden imorn.

Puss och Glad påsk

Kommentarer
Postat av: evelina

miss u!

2009-04-08 @ 14:44:29
URL: http://pevvsan.blogg.se/
Postat av: Leonard

Hallå :D Hur är det? Gjort idag då?

Har skrivit ett inlägg nu igen, har även en liten poll på bloggen! Läs gärna! :)



Ha en trevlig kväll! :)

Leonard

2009-04-08 @ 21:26:55
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0