Stockholm.


Hejsan allaihopa.
Har vart paus här i bloggen.  Men jag lever och mår bra.
Äntligen kom datumen och jag och min andra hälft är äntligen i Stockholm!
Och jag stormtrivs, NÄSTAN så jag hade kunnat bo här.
Storstan, alla affärer, trevligt folk (även dryga?), spontan händerlser  och JA allt!

En tanke som slog mig var:
Igår gick jag och Sofia genom platttan, och mitt där hade ett gäng killar tait med högtalare och slog igång musik och började dansa lös, och vips så var de en hel folksamling runt omkring och kollade. Jag menar hade de där hänt i gällivare hade varneda människa dumförklarat personen och någon surig tant ringt polisen för att ljuet var för högt, och de värsta av allt, Polisen hade kommit.. Eftersom dem ändå håller på med bagatellsäker iställe för att göra nå viktigt!

Shoppingen då?
Jo tro mig den går bra. har inhandla en massa saker och mer ska de blir.
har även vart givmild, och när jag kommer hem blir de presentutdelning till familjen och Han med stort H!

Förutom att springa på sta hela dagarna så spenderar vi kvällarna på olika sätt.
Torsdag: hamnade vi spontant på bio, En shopoholiks bekännelser! (och ja, vi kände igen oss!)
igår kväll: satte vi oss på en fin restrang och åt god mat, hade en trevligt servitris och kvällen flöt fort på, efter de gick vi förbi en kiosk och slängde oss framför tv på hotellrummet. Kvällen spenderades även i telefon och åt en massa skratt.
Ikväll: Blir de att gå på RAW comediclub och kika på Magnus Bethner.
Söndag kväll sätter vi oss tyvärr på tåget igen och åker hem till stan, men blandade känslor.

Nej nu ska jag hoppa i duschen och göra mig i ordning för en till stanrunda och inför skaffa mig byxor och en ny resväska för att få plats med allt när jag ska hem : )
Hade toppen alla läsare!

Jag saknar dig min prins!


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag är riktigt avis på dig å Sofia:p

2009-04-25 @ 23:25:26
Postat av: Malin

Låter som du hare toppen skojj i storstan! ;)

2009-04-26 @ 08:44:15
URL: http://www.rebban.webb.se
Postat av: Linn

vad härligt att du har haft en sån bra helg där nere i storstan :) saknar dig, kram

2009-04-26 @ 19:21:55
URL: http://linnalmqvist.blogg.se/
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Passa på att anmäla den till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!

2009-04-28 @ 17:36:33
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Malin

Bilder micka, bilder :) puss på dig

2009-04-29 @ 19:26:59
URL: http://malinstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0