Valborg


Hejsan : )
Nu är jag tillbaka i kalla norrland, som för övrigt inte är så kallt idag.
Men den solen får jag bara titta på genom fönstret då jag sitter på jobbet.
(undra vad ni ska tro egentligen, när jag typ endast bloggar på jobbet) :)

Stockholm var helt underbart och jag längtar tillbaka som attans!
Ja, Malin. Bilder kommer! ska bara vara vid min egen data och lägga in bilderna först :)

Kan ju medela alla att nya katalogen för oriflame har kommit ut.
Och vill ni lägga in en beställning så hör av er!

Idag är de då valborg, planerna är inte många.
För ovanlighetens skull. Förra året spenderade jag med Johanna.
(önskar de var så även i år) Men inte!

Nej nu fortsätta jobba. Hade bra alla vänner!
Gissar att jag är nykter ikväll så, behöver ni skjuss hör av er.
Pusstjing!

Kommentarer
Postat av: Johanna

2009-04-30 @ 17:21:48
Postat av: Leonard

I'm back!! Tillbaka från Tyskland, läs gärna! Trevlig kväll och en glad första maj! :),



Hur är det annars då? :)



Leonard

2009-05-01 @ 18:48:29
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Leonard

I'm back!! Tillbaka från Tyskland, läs gärna! Trevlig kväll och en glad första maj! :),



Hur är det annars då? :)



Leonard

2009-05-01 @ 18:48:29
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: sofia

jasså, ser att du gör smygreklam för Oriflame här ;p din lilla lurifax ;D

2009-05-01 @ 19:56:18
URL: http://sofiapia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0