dött arbete?


Minn kära läsare, ni måste vara ganska less att läsa min blogg och typ aldrig se bilder?
Men grejen är den, när jag väl har tid att sitta vid datan och uppdatera är jag typ aldrig på min egen data där bilderna finns, kanske jag måste börja ha med kabel till telefon/kameran jämt?

Och de är inte riktigt som Emma säger.
Jag förstår att de låter som att mitt jobb är svin tråkigt. Men de är de verkligen inte.
Jag håller på med hundgrejer hela dagarna, hjälper kunder, pratar med massa hundfolk osv.
Och icke att glömma mina arbetskamrater, dem är också bra : )
Men av någon anledning (ekonomikris?) så är de jätte lite kunder. aldrig förr varit så här lite denna perioden.
Och utan kunder inge arbetsuppgifter, ni fattar ;) och hur kul är de att sitta i 8 timmar, man blir lite små less efter ett tag..

Måndagen efter arbetstid spenderades först med dammsugan i handen och sedan med skurkvasten i handen för att städa i ordning i källaren, en guld stjärna till mig.. Jag städa frivilligt. ;) Men sånt måste göras när man har en tik hund som går runt och droppar blod och gör alla hanhundar tokiga.

Och på tal om löpandetik, men träningssug har kommit fram igen. Varför löper du nu tokhund?
Jag vill till klubben och träna agility. Lydnaden fortsätter vi nöta på gården tills bloden slutat droppa.
 
Nu måste jag kila. Lotta kommer med sin Valpis : )

Kommentarer
Postat av: Linda & Deamon

Alltid tjatigt med löp när man planerar att göra något :P

2009-08-18 @ 17:08:30
URL: http://deamon.blogg.se/
Postat av: mia

jarå de ska jag göra :) en sväng uppför dundret hade varit kul innan stigen blir översnöad :)

2009-08-19 @ 13:12:31
URL: http://marialinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0