*gäsp


Trött är jag kan jag lova!
Blev inte allt för mycket sömn igår av någon anledning?
Iaf när jobbet slutat så driva jag hem, fick mat i magen.
Efter de så la jag mig och "isade" ryggen, skönt efter en hel arbetsdag.
Sedan gick jag och morsan ner i friseringen och blond blev blondare : )
Efter de så åkte jag hem till andré. Händelserik vardag? INTE DE MINSTA

Iaf så är de bestämt att på lördag efter jobbet slänger jag, mamma och pappa oss
i bilen och rullar ner till boden, där de blir att träffa kusinerna och gå på
Farmens säsongsavslutning med E-type också ;)
OCh direkt efter att jag bokat snackade jag med bollen och maria.
Och dem kommer infinna sig där, I LOVE IT!

På söndagen har jag även lovat att försöka ta mig ut till maria och bara
träffas, mysa och prata ikapp lite. Åh vad jag saknar er brudaar!

Idag då? Ingen aning. Borde hitta något att ha på mig tills på lördag?
Men har inga pengar att köpa något för. Kanske man sliter med Mamma
in till stan när jag slutat ;)
Sen packa lite och efter de förhoppningsvis mysa med min älskade, söta pojk
och så klart min fina terrier, som för övrigt började löpa igår.
Tur att jag inte anmält oss till nå tävlingar. ;)
Både hon och jag behöver vara borta från tävlingsbanorna och vara bara
och lägga ner tid på de vardagliga tillsammans.

Hur som helst alla, så ska jag återgå till jobebt nu.
Pussi <3


Kommentarer
Postat av: Sandra och Nora

Hej:)

Jag kommer också till Boden imorgon!:)

Gode nice!!

kram

2009-08-07 @ 15:12:57
URL: http://sandrawiksten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0