Hej bloggen


Ursäkta det lilla blogg uppehållet.
Har helt enkelt inte funnits tid. : )

Men kan börja med att berätta att boden resan var fantastisk.
Jag hade svin roligt.
Kort resume: Bilresa med husvagn bakom = skön sömn efter jobbet :), hundmys och orginalmål från max, dusch, sminkning och fixning, träffa massa släkt, förfest med mor, far, kusin och Mattias, bilåkning, stå och köa, träffa Malin och Emma, dansa, Digga E-type, trängas, träffa Maria, Issa och Sandra, en massa annat skoj, bilåkning, somna skönt, vakna+kliva upp, badstranden, sola, bada, leka med kusinbarnen, packa ihop, hälsa på Jonna, säja hejdå och sedan bilresa igen. Och efter helgen somnade jag helt slut i min pojksfamn. : )
Vet att jag skulle skriva en KORT resume. Men har nog aldrig förut vart så aktiv på ett dygn så de var svårt att vara kort. Men som sagt, en skit rolig helg : ) -Måste vi göra om!

Veckan har knatat på i vanlig takt, jobbar på måndag, efter de blev de promenad med Ida och på kvällen umgicks jag och andré med Evelina och Christoffer : ) Tisdagen brassade jag och Ulli ner till pite och hälsade på kiropraktikern för att sedan brassa hem igen. På kvällen umgicks jag med andré, Evelina och Christoffer. Vi skulle upp på toppstugen: som hade stängt :O
Så kvällen slutade iställe på kåkstans café och sedan lite bilåkning och kollade på hus på dundret.
Onsdagen var de tänkt att jag och Evelina skulle åka till Farmen i tjotti. Men dem hade också stängt? Och mina kusiner från Boden dök upp osv. Så de blev inge bus för mig och Evelina : ) istället blev de att umgås med familj och släkt coh på kvällen gå ut och promenera med André och min jätte söta hund!
Igår då? Jobbade igen efter 2 lediga dagar. Efter jobbet så åt och och lite sånt sen drog jag till andré och vi gick ut och promenerade (måste nog gå idag också : )) sedan hem och städa lite och ¨kte vidare till jocke där vi blev sittande innan vi åkte hem och slängde oss framför tv där vi till sist somnade..

Helgen står helt oplanerad. Har inte bestämt mig ännu om de är skönt eller något negativt.
Jag, andré, christoffer och Evelina ville ju gå på bio, men vi bor ju i gällivare och närmaste filmvisning är den 23 eller 24 aug, TYPISKT! Så om någon har nå förslag på aktiviteter i helgen så hör av er. Jag ska då iaf jobba till kl. 17.00 idag och mellan 10-14 imorn. men annars ledig : D 

Nu är ni åter igen uppdaterade om mitt liv
så nu kilar jag vidare. Puss tjingeling 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0