Hej bloggen.


Egentligen måste de ju vara jätte tråkigt att läsa min blogg?
Skriver i princip inge vettigt, och aldrig nå bilder ;)
Varför läser du?

Jobbdagarna går jätte, jätte segt. Vi är endast 2 st som jobbar och typ inge kunder.
ioförsig kanske de måste fyllas på med hundfoder? men jag får inte bära med min rygg/nacke.

Egentligen vet jag inte ens vad jag ska skriva? men försöker fördriva tiden på något sätt.
Gårdagen blev lugn, myste med mammma, promenerade med Mor och Malin och på kvällen hyrde någon dålig film med André :)

Idag efter jobbet ska min bil få träffa på dammsugaren och högtryckstvätten hade jag tänkt, de behövs verkligen ;)
Sen så är jag sugen på att träna med min terriertok också.

Nej nu ger jag upp att blogga, har ändå inget att skriva.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0