Helg igen


Någon annan som tycker att tiden går fort?
Man får en sån där uppenbarelse ibland.
De är för tusan 15 aug redan? vars försvann sommaren?
Vad har jag gjort av den? Bra fråga.
Jag får väl göra hösten mer händelserik iställe då, någon som är på? ; )

Iaf så igår efter jobbet åkte jag och alsklingen ut och åt tillsammans.
Mysfaktor hög! : )
Efter de så rullade vi vidare up till tippsta där vi stannade, rastade hunden, busade och lekte : ) ME LIKE!
audin brummade vidare och vi plockade upp Jocke och Tebbo och körde ut till Nautanen där vi gick ut till "klippan" och satt och kollade och pratade. Kvällen var super bra : )

Fast trots alla äventyr så var vi i säng väldigt tidigt, och jag såg att Ulli hade skicka sms vid 11 tiden, och få sov jag redan, något trött? Tss! Nu sitter jag då på jobbet. Alldeles för lugnt. Nåja nu ska ajg fortsätta räkna ner timmar  och minuter tills jag slutar. Pusstjing!

Kommentarer
Postat av: Linn

Men åh, min lilla jobbnörd, jag saknar dig med ;) och jag tycker vi borde göra nå åt det!

2009-08-15 @ 19:01:02
URL: http://linnalmqvist.blogg.se/
Postat av: Emma

du får komma till boden nästa helg o gå me ut me oss igen :) ja tiden går fort, jag kan itne fatta att snart är det vinter IGEN! :( du verkar ha ett roligt jobb hurru ;)

2009-08-16 @ 17:24:20
URL: http://emki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0