Suck



Just nu känner jag mig så där allmänt less ALLTING.
Mitt råd till er alla är nog att hålla er på lagomt avstånd.
Annars rinner de nog över snart och jag får ett litet utbrott.
Det verkar som att ingenting vill som jag

Och de är världens fin väder ute och jag måste sitta inne i kassan
och bara kika på solen igenom fönstret.
-Surt!

Och i butiken är de oftast lugnt
förutom just när Martin gick på lunch
och jag blev själv, då jävla skulle alla
ha hjälp överallt, jag skulle stå i kassan
och en kunde skulle byta gasol där ute.
Blev en HEL del springade och nu
svettas jag, mysigt värre ;P -eller inte

Nej nu har jag fått gnälla va mig lite iaf, nu ska jag vänta på att martin kommer tillbaka så jag får gå på lunch. Vi höres gullungar, puss!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Det är fan att det först ska hända ingenting, men sen när man är ensam DÅ jävlar ska ALLT händå på en gång... det är jävla konstigt...

2009-08-13 @ 15:01:30
URL: http://hannahelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0