1 dec.

Julen närmar sig och alla snackar om julkänsla, julbak, julpynt osv.
Jag själv jag orkar inte. Känns inte som någon ide.

De lilla jul jag har nere i min källare har mamma gjort, inte jag.

Måste säga att de var länge sen allt kändes så meningstlöst som de gör just nu.
Egentligen hade jag kunnat ligga i sängen hela dagarna.

De finns ändå ingenting att vakna till.
Och under min vakna tid låter jag bara allt gå ut över mina föräldrar.
Förlåt, jag vet att ni bara vill va snäll. Men jag orkar inte ta de nu.


om 31 dagar är de nyårsafton, jag fyller 20.
och ett nytt år börjar. Vet inte om jag vill att ett nytt år ska börja.
Det nya året verkar ändå inte börja som jag vill.

Du får mig att falla, längre och längre ner.
Helt seriöst, livet känns inte att ha någon mening utan dig vid min sida.

</3


Kommentarer
Postat av: Linn

Men, bilen har du ju julpyntat alldeles själv, med lite hjälp av mig ;)



hör av dig om du vill surra av dig, jag finns alltid <3

2009-12-01 @ 14:59:52
URL: http://linnalmqvist.blogg.se/
Postat av: sofia

vännen, jag vet att det känns dumt att höra men det ordnar sig och du vet att du alltid kan ringa om det skulle vara något:)

jag tänker på dig.

syns snart ;)

2009-12-02 @ 21:30:40
URL: http://sofiapia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0