Hund 09

Hejsan bloggen.
Glest med uppd. och sådant hära.

Nåja, iaf så har jag senaste tiden spenderat i mitt nya blivande hem, den har spenderats med Angelika en hel del. Älskar när gamla vänner dyker upp i ens liv igen och lyser upp vardagen och man påminns om varför man tyckte om den personen så mycket.
Hör du de angelika? DU ÄR UNDERBAR :D

planeringen inför nyår har också börjat.
Påminner er som inte hört av er ännu att göra de så jag vet om ni kommer eller inte : ) ?

I torsdags var de åter igen dax att sätta sig på tåget och tuffa ner till göteborg.
Väl framme på fredagen mötte jag upp Sofia och vi hittade ett mysigt matställe och lunchade innan vi åkte vidare till hotellet och checkade in och försvann ner i pluggböckerna.
När vi pluggat färdigt var de bara att gå vidare till lektion som pågick hela kvällen.

Väl hemma på rummet igen så vart de slutet på idol finalen, andra tv program och paradise hotell : )
Kvällen blev anorlunda kan man nog säga pga telefonsamtal och sms.
Men har iaf lärt känna en svin gullig tjej, skönt att jag fick prata av mig lite : )
Alltid lika kul att hitta nya diamanter bland alla stenar man letar!

Idag har då bestått av att skriva prov. Som slutade med mycket bättre resultat än jag trodde. :D
Efter det bjöd läraren oss på Thai resturang, snacka bra lärare !

När lektionen slutade for vi inte till stan och tog en fika jag, Sofia och Mirja innan jag och Sofia drog iväg till tåget. Men trevligt sällskap gick tågresan fort och vips var man framme i Stockholm och möttes upp av Hu gänget  : )
Men nog kände man på tåget att hjärnan var trött efter dagens prov, kanske blir tidigt ikväll?

Nu hade jag behövt springa iväg till en bankomat, men mina rumsvänner verkar vara slagna hjältar och väldigt trötta. De kanske får vänta till imorgon. Men vad ska jag då göra resten av kvällen? Mera Paradise hotell? Telefonen? Äh, jag ser vad som händer. Imorn väntar en heldag på mässan :D HUND-09


Kommentarer
Postat av: Leonard

Hej! Förlåt igen att jag inte svarat på alla kommentarer, men jag är fortfarande sjuk så jag har helt enkelt inte orkat gå igenom alla och svara.



Jag hoppas i alla fall att allt är bra med dig, och att du får en trevlig vecka :)



Leonard

2009-12-14 @ 20:29:15
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0