Busiga jag.



Efter mycker övervägande och funderande, ringde jag och väckte Linnsan och bad hon hämta mig från tåget på lördagen vid 5 tiden. Haha, först var de som ett vanligt, Jaha, jo de gör jag.. Sen efter de kom reaktionen: VAA?!?
Haha de var så gulligt att höra. Du är lite små söt du.

Så jag smet från jobbet vid 1 tiden och for hem packade, käkade lite och pussade på pojken och vovven hejdå.
Sen smet jag iväg till tåget på väg söder över.
Väl på tåget ringer Maria, och jag lådsades som ingenting. Och vi beklagade oss över hur tråkigt de var att jag inte kunde komma osv. Förlåt att jag ljög vännen, jag mådde lite små dåligt över de.

Väl framme i Boden kom Erika och Linnsan och hämtade mig och vi begav oss till Linns Bror fredde och fixade oss och slängde oss sen framför tv. Kikade lite film och sånt. Vi skickade iväg linns bror och pojke att köpa en present till Sandra. Och dem kom tillbak med fränaste toymaskinen. :P

Vid 9 tiden anlände vi piteå och virrade rult lite i roknäs innan vi hittade rätt.
Och vi klev in genom dörren. Haha de var så kul att de flickorna en efter en upptäcka att jag faktiskt kom.
Reaktionerana var ungefär: Micka! Micka Micka! Men du skulle ju inte komma?!?

Iaf så hade jag en underbar kväll, Tack mina älsklings tjejer. :)
Jag har saknat er så. Kändes som på den gamla goda tiden, eller hur?

På söndagen så vaknade jag och Johanna vid 8 tiden och satte oss vid bordet och hade framtidsplaner snack. Kom nog inte fram till så mycket eller? Iaf så stormtrivdes jag. Vi gjorde oss i ordning och tog sen en promenad och utforskade området lite. När vi kom tillbaka hade folket börja vaknat och vi gjorde ett ordentligt städryck, vips så var de fint och städat igen. Förutom rödvinet på mattan och alla soppåsar märktes de inte att ca 30 pers hade festa i lägenheten endast några timmar innan. Kanske vi borde öppna städfirma tjejer?

Sedan slängde vi oss in i bilarna och åkte in till stan, tappade Danille och Johanna och gick sedan in på Max för lite efterlängtat käk, satt och pratade, skrattade och allmänt flummade, som vanligt.

Sedan gick jag till bussen, issa satte sig i bilen hemmåt och resen av tjejerna fortsatte busandet.
Väl på bussen så fick Sofia agera sällskap och vi snackad eom allt mellan himmel och jord, alltid liak trevligt.
Olle och André fick också vara lite sällskap. Man hinner ju en heldel på 4 1/2 timme :D

Väl hemma åt jag lite, sen tog jag och andré en promenad emd hundarna, sedan blev de att ta kväll då de var brist på sömn timmar natten innan.

Igår var jag ledig och passade på att ta igen borta tid med andré, vi promenarade och uträttade lite ärenden på stan och allmänt myste. Och på kvällen var de agilityträning, och ÄNTLIGEN var iana på hugget igen.
Igår bestämde jag mig även för att de kommer inte bli nån debutering på agilityn i februari. vi väntar. Då vi itne alls får till agilityn. Och platta tunneln ej är tränad.

Men nu ska jag sluta skriva och göra något nyttigt här på jobbet. Pusstjing!

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha jaa, jag fattade nog inte först vad du sa, och sen när det väl kopplade så vart jag fan klarvaken :D



men jaa, det var verkligen som på den gamla goda tiden, vi borde verkligen försöka dra ihop sånt här oftare ju! helt underbart kul var det iaf :)

2009-01-20 @ 17:44:45
URL: http://linnalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0