Ca en vecka senare



Varför går tiden så fort? Jag tyckte att faktiskt så var de inte SÅ länga sen jag bloggade, men vips så har de visst gått nästan en vecka.. Jag hinner inte med i svängarna.

Iaf så blev inte helgen som planerat utan blev sjuk iställe.
fredagen, efter jobbet fick jag gå och lägga mig och sova och Evelina fick ta bussen till kullen då jag inte ens orkade hämta henne, väl framme kirrade vi hennes hår och snackade av oss en hel del, alltid lika kulö. tyvärr blev de ingen längre visit då hennes festar ploare kom ganksa fort, och jag skulle skjussa dem till festen där de visade sig att ingen kommit ännu :O, så vi fick snurra runt ca 45 min innan alla kom. Då släppte jag av dem, hämtade min pojk och köpte godis, hälsade på Mia och Malin och sen for jag hem. Hamnade på soffan, och orken tog slut som huvudvärken smög sig på. Fick ringa Evelina och sjukanmäla mig från att vara fyllechaffis, så for bara ner till festen och lämnade av hennes saker och sen hem och slänga sig under täcket. Vaknade nästa dag coh tyckte att jag borde vara bättre?
Så jag och mamma och Malin for ner på stan i gve, kikade bara igenom någon affär. Sen vidare på dollarstore där benen höll på att vika sig under mig och resten av "shoppingturen" fick jag spendera i bilen, HELT utmattad. 
Söndagen blev jag liggandes sjuk. Mändagen ringde jag farbror doktor och fick tid senarre under dagen. Låg HELT utmattad på soffan, klev upp ca en halv timme innan vi skull åka till läkaren och hela världen gungade, febertoppar som vet inte vad och benen skakis, hostatttacker och ja. Mådda allmänt piss! Så fick slänga i mig alvedon ta på en mössa och sätta sig i bilen till läkaren. Han kunde inte säga så mycket mer än att de var ett Virus. Gav lite hostmedicin och fler astmamediciner. Sen hem och sova restan av dagen.

tisdagen mådde jag bättre, så jag gick i duschen. Men ack så fel jag hade började må illa, blev yr och de svartnade. var nog inte långt ifrån att svimma men hant sätta mig. Men destämde mig iaf för att jag skulle vara friskare. Så jag klev upp ur sängen/soffan och fikade. satt och pratade och sen gick jag också ut på gården och tränade lite med hundarna.
Och upptäckte till min FASA att Chili har glömt bort hur man "står" och vi som har utställning om lite mer än 1 vecka. Träning träning!

Onsdagen sket jag totalt i min förkylning och knatade till jobbet. Efter jobbet for ajg hem slängde i mig käk och fixade mig, snackade lite i telefon och sen så for jag och Mallan (strand) ut och fixade presenter till Mia som fyllde 20 år igår! Fy så kul vi hade de. Tror nog att de var roligare för oss att slå in och välja paket än för mia att öppna dem. Sen bar de iväg hem till mia och sitta och snacka, snaska gott och spela spel :) hur trevligt som helst! Tack för kvällen brudar!

Idag är man åter igen tillbak på jobbet och LÄNGRAR tills jag får gå hem. då blire att laga lite käk, eventuellt vila lite och sen busa med Sofia, måste ju pröv åka hennes ny bil, men vännen? jag vill inte ner i diket ;) (skämtåsido!)

Nu sprinag till kassan, Tjing!

Kommentarer
Postat av: Linn

Usch vad jobbig förkylningen lät :/



Jaa, nu känns det verkligen helt perfekt, inget som kan stoppa mig nu ;D Kommer vara så grymt bra därborta tror jag. Hakuna Matata typ ;)



Ha det så himla fint nu här hemma i vinter och ta hand om dig hjärtat! Kommer sakna dig. <3



2009-01-29 @ 15:25:37
URL: http://linnalmqvist.blogg.se/
Postat av: Fia

men det gick ju bra, har ju sagt att jag inte ska o köra men kan ju inte låta bli ;p måste ju öva på att svänga med vägen !

2009-01-30 @ 10:55:05
Postat av: Ida Niiiiiiiiiiiilsson

Uppdatering tack;)

2009-02-06 @ 23:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0