Tidig morgon.



Hade helst bara velat krypa ner i sängen tillsammans med André och sova vidare.
Men jag sitter och inväntar min Faster som ska dyka upp innan hennes Jobb tillsammans med Casper.
Casper är hennes Am. Cocker Spaniel som jag ska trimma idag. Återstår och se hur de resultatet blir :S

Men som jag sa till dem, han ser ju förjävlg ut. Så nu får jag äta upp de.

Mina senaste dagar har verkligen inte blivit som planerat..
Först på Onsdagen skulle jag och Sofia ut och promenera på kvällen.
Men då skulle pappa och André och hämta en skoter motor så jag tänkte att jag föjler med, men så när vi sätter oss i bilen säger andré, vi skulle ringa när vi var i hakkas, OPS jag som trodde vi bara skulle till Gällivare. Så hela den kvällen gick ju åt och de blev ingen promenad.
Igår skulle jag hem till Evelina och äta tårta. Men just den dagen var mommo och moffas säng tvungen att gå sönder och vi var tvungen och fara och köpa en ny och skruva ihop den. Så jag hant inte dit heller.
Får nog åtgärda båda i helgen så de inte blir nå sura miner :)

Jag och Evelina har ju trots allt missat både min och hennes födelsedag, så vi har lite att ta igen.

Åh, nu kom min mamma. Då kan jag gå och sova så får hon ta emot casper.
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Emma [ M i s s G r i m m ]

Du kan ju inte skicka SMS till mig när jag inte har nå pengar! Galning!



Hur man trimmar en Am. Cocker Spaniel... Hum. Det beror på om han ska ställas ut nånting, då ska du använda ullkarda på ryggen och klippa resten, utom på huvudet, där ska håret plockas. Ska han inte ställas ut så tar du bara och klipper ner hela hunden. Kanske spara lite behäng på öronen, under magen och på baksidan av benen...

2009-01-16 @ 10:22:34
URL: http://missgrimm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0